Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Is mijn moederbord aan het sterven?

Pagina: 1
Acties:

• rubeuhh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-11 15:42
Hallo
tot gisteren liep mijn pc als een zonnetje. Vanmorgen zet ik mijn pc aan en mijn lan verbinding deed het niet meer. Hij is ook niet te vinden in device manager. Ik dacht ik start eens opnieuw op, deed mijn videokaart het niet. Na wat proberen heb ik mijn pc nu werkend over wifi met videokaart maar zonder geluidskaart erin. Hij start wel erg traag op en reageert niet altijd even goed. Is mijn moederbord mij aan het verlaten?

Mijn pc specs:
mobo: Gigabyte Z68MA-D2H-B3
proc: Intel core I5 2500k
RAM: corsair vengeance 2x4GB 1600mhz
hdd: seagate 2TB sshd
GPU: Palit Geforce 560ti 448
voeding: Corsair TX850 v2

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het kan zijn dat je lanchip is doorgebrand (onweer gehad van de week toevallig).
Maar de rest kan ook liggen aan een brakke voeding natuurlijk.

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 13:12
Wat je ook nog eens kan proberen is Windows opnieuw installeren, ik herken het probleem met mijn eigen computer die iets soortgelijks had recent, toen was er een corrupt iets gaande in het register waardoor hij drivers weigerde te laden en updates ook niet meer wilde installeren.
Mocht het niet willen baten kan je nog kijken of je wellicht ergens een ander moederbordje kan testen en eventueel je huidige bord terug zenden indien je nog garantie hebt uiteraard!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Windows gelijk opnieuw installeren is misschien wat overdreven. Ik zou dan eerder een livelinux distro pakken om eea te testen.