Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Hallo

Ik ben op zoek naar een nieuwe dual sim telefoon, maar de keuze is niet zo makkelijk.

Wat moet hij kunnen:
- Dual sim (voor zover dat nog niet duidelijk was)
- >8 mp camera achter (voor maakt niet uit, maar wel een camera)
- 3G ondersteuning minimaal
- WIFI
- Bluetooth >3.0
- Minimaal 32 GIG, intern of extern, dus 8 gig intern en 32 extern mag ook
- Snelle processor. Eentje die met de tijd mee kan
- Niet zwaarder dan 145gram (de telefoon is voor iemand anders, en die is een vrouw en durft niet veel te slepen. Als het niet anders kan mag hij ook 170 gram zijn)
- Moet werken met Exchange emails
- Android

Via de pricewatch verschillende gevonden maar allemaal met dubieuze OS'en etc. Die wil ik niet. Kunnen jullie mij wat aanraden?:) Misschien ook buiten de pricewatch om?

Ben benieuwd

Thanks in advance!

[ Voor 18% gewijzigd door Giga_ op 11-06-2014 11:22 ]

Verwijderd

Kijk even in het onbekende Chinese smartphone topic (of iets dergelijks, weet de exacte naam zo niet) denk namelijk dat je door dual sim al snel aangewezen bent op China. De markt voor dual sim is helaas niet zo groot in het westen. Of nouja, de markt ervoor is misschien wel groot maar veel mensen realiseren zich niet dat het mogelijk is waardoor de vraag erna niet bij de fabrikanten terecht komt waardoor die geen dual sim telefoons hier heen zullen brengen.

Verwijderd

In de pricewatch is er een filteroptie "Dual Sim" dan komt er toch nog redelijk wat keus te voorschijn (ook met Android)

http://tweakers.net/categ...3MQXRZYo6SlZKZqaGxUm1tLQA

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2014 13:12 ]

Verwijderd

Maar dat zijn grotendeels low end of achterhaalde telefoons en als ik de TS goed begrijp is dat niet wat hij zoekt.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Deze week met een Allview Xtreme P7 gelopen en dat telefoontje beviel me eigenlijk heel erg goed...
Enige minpunt als ik jouw lijstje bekijk is het beperkte interne geheugen van 16GB, zonder microSD-kaartslot.

Vlotte telefoon, heel mooi scherm, dual-sim, 3G, 13 megapixel-camera die meer dan 180 graden roteerbaar is.
Volledig aan te passen qua interface door middel van tig thema's, draait op Android 4.2.2 Jelly Bean...

Tevens mis ik een prijs in je TS...

Afbeeldingslocatie: http://static.androidnext.de/2014/04/allview-p7-xtreme.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 11-06-2014 21:39 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Mindpower
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-03 23:25
Had je nog naar de Huawei G700 gekeken?
Pagina: 1