Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Een goede avond,

Onlangs ben ik zo slim/dom geweest om Solo Launcher te installeren op mijn HTC One x+, androidversie 4.2.2. Nu ben ik er niet zo over te spreken, maar door de rechten die ik heb goedgekeurd, zie ik nu geen mogelijkheden meer om Solo eraf te gooien. De app uitschakelen of verwijderen kan ik niet aantikken, dus ik weet het niet meer zo goed.

Heeft iemand misschien een manier hoe het wel kan? Alvast bedankt!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Als je gewoon in Google Play hem opzoekt, kun je dan niet klikken op verwijderen?

Heb je eventueel root-rechten? Je zal hem dan kunnen uit schakelen door middel van Titanium Back-up root.

Andere mogelijkheid is om bijvoorbeeld Google Launcher te Download en. Na het installeren hiervan zal de vraag komen wat je wil gebruiken als 'begin scherm' hierin kun je de andere Launcher ingeven.

Ik hoor wel of je eruit komt ;)

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Staat hij ingesteld als apparaatbeheerder?

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Verwijderd

Topicstarter
MurtnR schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:27:
Als je gewoon in Google Play hem opzoekt, kun je dan niet klikken op verwijderen?

Heb je eventueel root-rechten? Je zal hem dan kunnen uit schakelen door middel van Titanium Back-up root.

Andere mogelijkheid is om bijvoorbeeld Google Launcher te Download en. Na het installeren hiervan zal de vraag komen wat je wil gebruiken als 'begin scherm' hierin kun je de andere Launcher ingeven.

Ik hoor wel of je eruit komt ;)
Ik ben wel in de HTC Sense-omgeving, niet in de Solo-omgeving, ik krijg het er alleen niet af.

Via Google Play opzoeken had ik ook al geprobeerd, helaas zonder resultaat.

En of die stomme app apparaatbeheerrechten heeft, dat zal ongetwijfeld, anders lag ie niet zo te zeuren ;)

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Vinkje weghalen en deïnstalleren

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Verwijderd

Topicstarter
You made my day, thanks! Problem solved :)
Pagina: 1