Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hirschmann Moka 16 aansluitingen komen niet overeen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben in mijn huis een Moka 16 van Hirschmann aan het aansluiten.
In de meterkast is alles aangesloten.. nu wil ik de 2e unit bij de tv aansluiten.

Bij de Moka 16 zit een kabel meegeleverd die je aan de ene zijde in je wandoutlet moet steken (Waar je tv signaal uitkomt) en de andere kant in de moka.
Dit is een male.
Alleen bij mij zit ook een male in mijn muur ;( .. dat gaat dus niet passen

Ik kan nu wel een male naar female adapter kopen, maar vind het erg vreemd dat een standaard woning bij de moka niet aangesloten kan worden out of the box.

Het zelfde geld voor mijn AV reciever van Ziggo..
Ook dit is omgedraaid bij mij.

Iemand anders die hier ook tegenaan gelopen is?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2014 21:06 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als zowel die Moka16 als Ziggo AV receiver 'omgedraaid' zijn gok ik dat je probleem niet bij die kastjes zit, maar bij een wandcontactdoos die verkeerd aangelegd is. Sowieso, normaliter heeft een wandcontactdoor in een huis twee uitgangen (eentje voor TV, eentje voor radio), dus als het maar eengats is, is er sowieso iets afwijkends aan de hand.

Voor de hand liggende oplossing: female-female kabel scoren en tussen muur en Moka16. Dan vanaf Moka16 de kabel die je nu hebt die niet in je contactdoos past in je AV-receiver steken.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Idd.. Net gehaald nu werkt het wel.
Thanks dion!