Toon posts:

CS: HL-Stats, leuk hoor...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goh, ik kom ineens achter hele grappige dingen.

Ik ga ff CS-en op Strikerz en ja hoor, geen adje dus er wordt ge-TK-ed. Ik kwam net binnen en stelde voor zijn/haar won-id op te schrijven. En jahoor, dies dus meteen weg. Maar de naam wist ik nog wel, Blaaaat met 4 a's. Dit kan worden bevestigd door 2 mensen van MAD en iedereen die op die server zat.

Ik ga dus ff naar Strikerz en wat zie ik daar, let op nummer 3 (!!!):

Blaaaat: ID = 73
1. [DBS]ChUcKy
2. Blaaaat
3. [GoT]Menegroth <--- !!!
4. schrokmedepleuris
5. sorry_ernie
6. [DBS]C
7. (1)[DBS]ChUcKy
8. shitonme
9. sorry
10. fdsfssdf
11. [DBS]ChUcKy2MucH
12. hey_soldaat

Wat is dit? Kan iemand me dit even uitleggen?! En ga alsjeblieft niet zeggen dat ik het verkeerd gezien heb!!!

Wat een corrupte bende! :(

Verwijderd

Dat ding kijkt dus op wonID..dus waarschijnlijk spelen d'r meerderen op 1 key ...

Dat lijkt me de meest logische verklaring..

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:40
Hoezo dat?
Mischien gewoon een gerenomeerde speler ofzo die zich een beetje verveeld en gaat TKen onder een valse naam??
Tsja.. ik ben een leek in de CS scene hoor dus ik ken die gast absoluut niet ofzo.

Verwijderd

Ik denk niet dat hij express gaat tk'en.... Maar laat firefox dat ff uit zoeken (als je lief vraagt.. :) )... Ow... en btw. Dit hoort wel op forum van strikerz.net en niet hiero... maar goed.. ik zeg verder nix.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, hij heeft ook al 16 teamkills op zijn naam staan!

Tijd en datum klopt ook! Van last-usage!

Verwijderd

hhmm... naja.. ik laat het verder aan hun over... Ik weet er verder nix van af.. :)
/me mengt zich weer met de 8ergrond... :D

Verwijderd

Owjah..007.. StrikerZ heeft een eigen forum tegenwoordig, ik zou het daar posten ipv hier...

Verwijderd

>:) op heterdaad betrapt!

strakke actie btw!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 18:37 schreef MM het volgende:
>:) op heterdaad betrapt!

strakke actie btw!
Ja, als er geen GoT tussen stond had het me nix uitgemaakt, maar ik zie steeds van die berichten 'Never ever TK' enz.

Zal het vanavond ff op strikerz-forum posten.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
er is toch een apart Strikerz forum voor dit soort shit..... |:(

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Somebody's been a naughty boy! >:)

Chucky kwam ik ook wel vaak tegen vandaag op de Strikerz.net servers :?

"I sit in my room and imagine the future."

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ok, dit hoort dus thuis op Strikerz.net forum en niet hier eigenlijk. Ik wist al niet dat Menegroth en Chucky dezelfde key gebruikten (weet vrij zeker dat het 2 verschillende personen zijn ;) ).

Ik ken Menegroth en Chucky wel redelijk, kan me niet voorstellen dat ze zijn gaan teamkillen maar ja..

edit:
Nog ff mening ventileren: [quote]
Wat een corrupte bende
[/quote]

Slaat nergens op. Menegroth is NIET Chucky iig en of 1 van beide dus Blaaaat is valt ook te betwijfelen. Maar ga het maar vragen op Strikerz.net.
Ik heb gekeken, Chucky heeft tot 16:24 gespeeld. Blaaaat is om 16:32 ingelogt en om 16:36 weer uitgelogt. Hij heeft in 2 sec 2 teamies uitgemoord, tijd tussen spawnen en killen is 20 sec (waar nog wat buy en looptijd van af gaat) oftewel TK (imho). Geen idee maar misschien was het gewoon een vervelend broertje ofzo ;) .

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Er bestaat ook nog zoiets als nicks jatten :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
1. Menegroth is de server admin van tweakers.net, fokzine.net, gathering.tweakers.net, fokforum etc, * Kees dus :P

2. Corrupt? omdat er toevallig 2 won'ids worden geswitched? niet te snel conclusies trekken aub

3. mijn nick jatten is onmogelijk op Strikerz.net
magoed, ik denk dat reinder mijn wonid wel mag reserveren voor mij, erg jammer, maar ik wil ook stats :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• IceStorm

IceStorm

Kees, probeer ik je identiteit geheim te houden maar nee hoor :P .

Is Chucky dan je broertje ofzo?

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op zondag 10 juni 2001 22:47 schreef IceStorm het volgende:
Kees, probeer ik je identiteit geheim te houden maar nee hoor :P .

Is Chucky dan je broertje ofzo?
nope, totaal geen enkele band mee, ik ken de beste man totaal niet (en ik TK _nooit_ express (als iemand bloed irri is dan kick ik hem wel >:) ))

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• IceStorm

IceStorm

Hmm ok, gaan we Chucky wel ff om uitleg vragen :)

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 22:49 schreef Kees het volgende:

[..]

nope, totaal geen enkele band mee, ik ken de beste man totaal niet (en ik TK _nooit_ express (als iemand bloed irri is dan kick ik hem wel >:) ))
Ik teamkill teamkillers om ze vervolgens een briefje met ban 0 aan de broek te hangen..
en dan mijn grote schoen aan te doen en de persoon te verwijderen..

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
verder ben ik vandaag bezig geweest met backup-scriptjes refinen, eten koken, f1 kijken, artemis instaleren/configgen, ik heb maar een uurtje kunnen cs'en (samen met vos, en die kan wel bevestigen dat ik niet tk'de)

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
L 06/10/2001 - 16:32:31: "Blaaaat<4082><145230><>" connected, address "213.46.138.93:61143"
L 06/05/2001 - 13:42:46: "[GoT]Menegroth<1938><145230><>" connected, address "130.89.209.31:61437"
L 05/30/2001 - 20:56:40: "[DBS]ChUcKy<96><145230><>" connected, address "213.46.138.93:61037"
*yawn*

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 10 juni 2001 23:05 schreef Raymond v/d H het volgende:
*yawn*
Voor de mensen die het niet snappen. Kees speelt dus van een ander ip als Chucky en Blaaaat. Kees is het dus iig niet :)

Eens kijken wat chucky zegt, oh nee die is al naar bed ;)

Verwijderd

Eens kijken wat chucky zegt, oh nee die is al naar bed
LOL nee dus :P

Afbeeldingslocatie: http://www.disway.nl/~gebu/GoT/chuckynietinbed.jpg

:P

(what a way to waste your time..)

..ik ga nu trouwens wel naar bed :)

Verwijderd

hmm lol zie net dat m'n pc klokje iets voorstaat :)

Verwijderd

Topicstarter
Dus samengevat: ChUcKy neemt dus af en toe een de nickname van Menegroth (of zo) aan. Nou ja, dat kon ik dus niet weten, maar die ChUcKy is dus wel een behoorlijke oplichter (zoals ik dat nu kan beoordelen)...

Sorry Kees. :P

Verwijderd

007..fout duz he..
Allebei zelfde HL-key waarschijnlijk en daarom ook het zelfde wonid waardoor ze ook samen doen op de stats etc etc etc...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 23:30 schreef G3R10 het volgende:
007..fout duz he..
Allebei zelfde HL-key waarschijnlijk en daarom ook het zelfde wonid waardoor ze ook samen doen op de stats etc etc etc...
Leg mij dan maar is die nickname Menegroth uit in dat rijtje... En het is wel heel veel toeval dat net die 2 het zelfde won-id gebruiken en dat ik dat nou juist ga checken.

Verwijderd

Lees de vorige replys maarres goed door.
Owjah alle [GoT] namen zijn ,lijkt mij, reserved op de servers..

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ga ik ff testen. >:) Hoop maar dat je gelijk hebt...

Hmm, 1: draait vegas, 2: zit vol, 3: onbereikbaar.

Het kan dus niet, je wordt na 5 seconden gekicked. Alhoewel ze wel in mijn stats staan :( : http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=playerinfo&player=432 Gvd!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-11 07:22

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Vraag me af hoe ze allebei aan zelfde key komen, misschien was sierra te lui om een keer op generate te drukken en hebben ze 2x dezelfde key gebruikt :D (hmm, dat zou dan wel heeeeeel toevallig zijn dat die 2 dan weer die keys hebben, duz deze theorie klopt niet ;) )

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie nu ook dat de TK's van de laatste week zijn, dan is 16 al helemaal veel!

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 00:00 schreef 007 het volgende:
Ok, ga ik ff testen. >:) Hoop maar dat je gelijk hebt...

Hmm, 1: draait vegas, 2: zit vol, 3: onbereikbaar.

Het kan dus niet, je wordt na 5 seconden gekicked. Alhoewel ze wel in mijn stats staan :( : http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=playerinfo&player=432 Gvd!
:o .. jij was dat van net? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, LOL! Ik dacht dat het werkte en toen werd ik gekicked... Hehehe.

Nja, jullie moeten toegeven dat er iets heel weirds is met dit ID. Ik snap er nix meer van...

Verwijderd

Ja.. ik snap er ook de ballen van... Enigste wat ik hoef te weten dat [FM] niet team killed en dat ik zelf niet (express) team kill... dan vind ik'et allemaal wel best... :)
[fluister mode]
En nu maar hopen dat ik zo lang mogelijk op nummer 1 blijf... >:)
[/fluister mode]

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 23:19 schreef G3R10 het volgende:

[..]

blaat

Afbeeldingslocatie: http://www.disway.nl/~gebu/GoT/chuckynietinbed.jpg
blaat
Wat voor proggie is dat eigenlijk?

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 23:19 schreef G3R10 het volgende:

[..]

LOL nee dus :P

[afbeelding]

:P

(what a way to waste your time..)

..ik ga nu trouwens wel naar bed :)
Sjeez, Killereend alweer dronken ? (kijkend naar Dronkeneend ;) )

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Op maandag 11 juni 2001 00:57 schreef Raven_ het volgende:

[..]

Wat voor proggie is dat eigenlijk?
gamespy

hallo

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Duzzzz wat is 't nou? Snap er nu helegaar geen harige zak meer van :P

Verwijderd

Hmz.. had idd kunnen raden dat het gamespy was... maar ik was gamespy arcade gewent dus wist'et niet meer zeker.. :)

Verwijderd

euh ik zeg hier op WAZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAA
en ik sta eerste op dat image >:) dat was trouwens map office roelz muhahah >:)

Lekker nutteloos om 4.30 maarja doe er maar wat aan >:)

p.s.Ik heb chucky en meng nog nooit samen tegelijk zien CS
Ik weet het dus niet maar snap er toch niks van >:) :o

p.s.2 Ik sta boven gekke }:0 in de stats moe moe boe moe

p.s. speciaal voor Ducth com: Ik ben bijna altijd dronken specialitijd grr deze week maar bijna 10 liter barco op lang leven vrij dinsdag weer beginnen met werk :( maar wel 'snachts CS muuahahahahhah

p.s. en vrees maar weer Strikerz mensen
want mij nationale 4 daagse zuig zijn voorbij >:)

greetz Killer alias Leroy {wat een naam }
8-)

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

da's dan heel jammer voor Chuckemans, maar die mag een andere WON-key gaan zoeken.

Zelfde IP, Zelfde WON-Code, dus zelfde PC. Kan het mij niet meer schelen of dat chuck is, of dat het zijn super flauwe broertje is, he is NOT coming back.

Eerste wat ik doe als ik thuis kom is de entry van kees in de adminmod-authenticatie DB dupliceren, en de won-code vergrendelen.

As a matter... dat ga ik voor alle GoT members doen...
------------
Daarnaast idd ook nog 2 andere dingen opmerken:

1: Als je niet weet hoe het WON-systeem in elkaar zit, hou dan gewoon je kop, maar ga niet luk-raak een Admin van corrupt gedrag beschuldigen. Mijn jongens Cheaten niet, en TK-en niet. De enige bewuste en gerichte kill die je van mij kan verwachten is er eentje die een permanente ban inluidt, en heet ook wel DAMAGE CONTROL. (let wel, da's een recht voor strikerz-admins, dus ander publiek is niet gerechtigd om daar gebruik van te maken.) - Als je dat wel vind weet ik nog een mooi plekje voor je WON-key, gezellig bij een ruwe 150 anderen, zaldie zich nooit alleen voelen.

2: Als je zo goed weet waar die stats staan, waarom post je 't dan niet bij het forum waar het bij hoort? www.strikerz.net/forum

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 08:31 schreef Firefox het volgende:
da's dan heel jammer voor Chuckemans, maar die mag een andere WON-key gaan zoeken.

Zelfde IP, Zelfde WON-Code, dus zelfde PC. Kan het mij niet meer schelen of dat chuck is, of dat het zijn super flauwe broertje is, he is NOT coming back.

Eerste wat ik doe als ik thuis kom is de entry van kees in de adminmod-authenticatie DB dupliceren, en de won-code vergrendelen.

As a matter... dat ga ik voor alle GoT members doen...
------------
Daarnaast idd ook nog 2 andere dingen opmerken:

1: Als je niet weet hoe het WON-systeem in elkaar zit, hou dan gewoon je kop, maar ga niet luk-raak een Admin van corrupt gedrag beschuldigen. Mijn jongens Cheaten niet, en TK-en niet. De enige bewuste en gerichte kill die je van mij kan verwachten is er eentje die een permanente ban inluidt, en heet ook wel DAMAGE CONTROL. (let wel, da's een recht voor strikerz-admins, dus ander publiek is niet gerechtigd om daar gebruik van te maken.) - Als je dat wel vind weet ik nog een mooi plekje voor je WON-key, gezellig bij een ruwe 150 anderen, zaldie zich nooit alleen voelen.

2: Als je zo goed weet waar die stats staan, waarom post je 't dan niet bij het forum waar het bij hoort? www.strikerz.net/forum
Opzich wel harde actie... maar ik ga A) niet met je zaken bemoeien, B) Opzich wel recht vaardig... :) en C) ik wil zelf gewoon door kunnen spelen op strikerz... :D

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 11 juni 2001 08:31 schreef Firefox het volgende:
En met de rest van die wijze woorden sluit ik deze draad :)

Oh en Chucky zal dan echt wel een nieuwe HL kopen hoor, die gast is verslaafd ;)

Verwijderd

Zo mensen op verzoek van mij aan IceStorm mocht ie nog ff open zodat ik kon reageren (Thanx ice :)).

Het zit dus zo: Menegroth en ik, hadden een minder legale versie van halflife >:) Toevallig hadden we daarom dezelfde key omdat ie bij dezelfde "winkel" vandaan kwam. Daarom gaan we nu allebei een nieuwe kopen en waarschijnlijk ben ik vandaag of morgen alweer geunbanned. Slechte dingen hoeven jullie dus niet van mij te denken, want ik riskeer echt geen ban op mijn favoriete server waar ik elke dag een hoop uurtjes op speel.

[DBS]ChUcKy

Verwijderd

Topicstarter
Dat neemt niet weg dat jij die TK-er was...

Anyways, it's time for Urban Terror (je-weet-wel, CS met echte graphics :P )! Heb genoeg van al dit gekloot. Ik heb ook niet echt een goede naam hiermee gemaakt....

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 19:16 schreef 007 het volgende:
Dat neemt niet weg dat jij die TK-er was...

Anyways, it's time for Urban Terror (je-weet-wel, CS met echte graphics :P )! Heb genoeg van al dit gekloot. Ik heb ook niet echt een goede naam hiermee gemaakt....
Ik was dus niet de tker, daar is ook al over gepraat.

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Kees zegt een nieuwe CD nu te hebben gehaald... Alstie me vanavond ff zijn nieuwe key doorgeeft kan jij ook weer spelen chuk.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

WIE was dan WEL de TK'er? :?

Verwijderd

Op Friday 15 June 2001 11:14 schreef Theeboon het volgende:
WIE was dan WEL de TK'er? :?
Ja, dat is eigenlijk de ham vraag :+

Hij had iig het zelfde ip als chucky (als ik het goed heb)

• IceStorm

IceStorm

Op Friday 15 June 2001 11:24 schreef --BoBo-- het volgende:
Ja, dat is eigenlijk de ham vraag :+
Hij had iig het zelfde ip als chucky (als ik het goed heb)
VOor mij een weet, voor jullie een vraag maar het was een uitleg waar ik vrede mee kan hebben ;)

Verwijderd

Op Friday 15 June 2001 11:25 schreef IceStorm het volgende:

[..]

VOor mij een weet, voor jullie een vraag maar het was een uitleg waar ik vrede mee kan hebben ;)
Hee das niet eerlijk.

• IceStorm

IceStorm

Op Friday 15 June 2001 11:33 schreef --BoBo-- het volgende:
Hee das niet eerlijk.
Ik zal Chucky/Menegroth vragen of ie het uit wil leggen.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Doe dat :P

Verwijderd

Op vrijdag 15 juni 2001 11:36 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ik zal Chucky/Menegroth vragen of ie het uit wil leggen.
Oopz dat had ik dus niet in mij verhaaltje gezegd. M'n oom was hier op de bewuste dag samen met m'n oma op visite. Ik liet hem boven cs spelen en ik zat hier beneden te spelen. Hij snapte er dus niks van en tis ook een beetje moeilijk uit te leggen enzo omdat ie doof is, hij heeft toen waarschijnlijk op de GoT server geconnect en daar een beetje rond lopen te banjeren. Die blaat staat als naam ingesteld op m'n pa's pc en daar zat hij toen achter en got staat daar ook in de favorieten. En die dubbele naam kwam dus omdat menegroth en ik dezelfde (illegale) key hadden en nu hebben we allebei een legale key.
Pagina: 1