Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

HDD niet vinden of kapot??

Pagina: 1
Acties:

• ralphstoop
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-07-2021
Hoi ik heb me oude laptop weer is een keer opgestart maar als hij opstart krijg ik zwart scherm met een knipperend wit streepje. Ik heb zelf al geprobeerd om wat dingetjes te doen zoals; de HDD testen en werkt 100%, er is niets kapot in de HDD, en in de bios staat alles gwn op de goede volgorde.
Ik hoop dat iemand mme kan helpen alvast dankje.

Groet Ralph stoop 14 jaar

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:38

TommieW

Numa numa.

Wat versta je onder "HDD testen"?
Heb je 'm al op een andere PC aangesloten?
Hoe zit het met de SMART data?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• ralphstoop
ik heb de test bij de bios uitgevoert en er stond dat hij compleet was en dat hij goed was.
veder kan ik hem niet aansluiten op deze laptop omdat het een andere aansluiting is en ik heb geen stekertje die dat omzet

• ralphstoop
En veder Zou ik wel meer willen horen over dat SMART ik heb het opgezocht maar hoe moet ik het aan zetten of activeren..?

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:38

TommieW

Numa numa.

ralphstoop schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:44:
En veder Zou ik wel meer willen horen over dat SMART ik heb het opgezocht maar hoe moet ik het aan zetten of activeren..?
Je hoeft me niet te DM'en, hoor. ;)
Wat heb je zelf al gevonden. Dit is een vrij simpele vraag waar je met Google al een aardig eind kan komen. Aangezien je Windows niet meer kan starten, zal ik je helpen door te verwijzen naar The Ultimate Boot CD waar Parted Magic op staat. In Parted Magic (en verder op de UBCD) zit een tooltje om de SMART mee uit te lezen.
En probeer niet twee keer achter elkaar te posten binnen 24 uur.

[ Voor 6% gewijzigd door TommieW op 10-06-2014 20:51 ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• ralphstoop
TommieW schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:50:
[...]

Je hoeft me niet te DM'en, hoor. ;)
Wat heb je zelf al gevonden. Dit is een vrij simpele vraag waar je met Google al een aardig eind kan komen. Aangezien je Windows niet meer kan starten, zal ik je helpen door te verwijzen naar The Ultimate Boot CD waar Parted Magic op staat. In Parted Magic (en verder op de UBCD) zit een tooltje om de SMART mee uit te lezen.
En probeer niet twee keer achter elkaar te posten binnen 24 uur.
oke badankt dat je me wil helpen ik zal de Parted Magic eens uit zoeken of ik er aan kan komen of kan maken ofzo.. maar dankje ik ben nu niet thuis ik zal morgen op me PC eens kijken :) :)

RalphStoopie
Pagina: 1