Hallo allemaal,
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuwe PC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Gamen, films kijken, muziek luisteren, office.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke? Ongeveer 1100 exclusief verzending maar inclusief assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. Ik heb al een muis. Toetsenbord past niet doordat het een PS2 poort is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Geen Seagate daar hoor ik slechte verhalen over. En ik wil er graag een I7 processor in. Verder niks eigenlijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) Midtower, niet al te lawaaierig, energieverbruik maakt niet zo heel veel uit.
Ga je overklokken? Nee
Dit is mijn lijstje tot nu toe. Mijn grootste vragen zijn:
Past dit allemaal bij elkaar?
Is er genoeg Watt?
Ziet iemand nog verbeteringen?
Ik ben van plan bij Azerty te bestellen ( mijn vorige ook besteld) tenzij iemand een veel betere webshop weet?
Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuwe PC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Gamen, films kijken, muziek luisteren, office.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke? Ongeveer 1100 exclusief verzending maar inclusief assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. Ik heb al een muis. Toetsenbord past niet doordat het een PS2 poort is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Geen Seagate daar hoor ik slechte verhalen over. En ik wil er graag een I7 processor in. Verder niks eigenlijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) Midtower, niet al te lawaaierig, energieverbruik maakt niet zo heel veel uit.
Ga je overklokken? Nee
Dit is mijn lijstje tot nu toe. Mijn grootste vragen zijn:
Past dit allemaal bij elkaar?
Is er genoeg Watt?
Ziet iemand nog verbeteringen?
Ik ben van plan bij Azerty te bestellen ( mijn vorige ook besteld) tenzij iemand een veel betere webshop weet?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790 Boxed | € 251,70 | € 251,70 |
| 1 | Gigabyte GA-H97-HD3 | € 79,55 | € 79,55 |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB | € 250,- | € 250,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,91 | € 45,91 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 57,39 | € 57,39 |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,62 | € 26,62 |
| 1 | Microsoft Wired Keyboard 600 | € 8,04 | € 8,04 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,- | € 13,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 620W | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 87,90 | € 87,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.021,01 | |
[ Voor 10% gewijzigd door Markster1990 op 19-06-2014 16:37 ]