Vanwege het verouderen van mijn huidige athlon II x3 445 processor probeer ik nu een nieuwe te kiezen. Ik begon met het kijken naar de laatste paar best buy guides en die deden mij denken dat ik met een i5 4440 wel goed zou zitten, maar na verder te kijken naar wat mijn opties zijn op onder andere logicalincrements.com kwam mijn zicht ook op de amd fx 6350. volgens cpuboss.com en logicalincrements.com liggen deze 2 cpu's qua vermogen best dicht bij elkaar, maar toch is de i5 50% duurder volgens tweakers, en ik vroeg mij af of hier een reden voor is en ik de i5 moet kopen of dat de 6350 echt een betere koop is. Ik speel sowieso meer cpu zware games zoals arma 2 en 3 en ook CS:GO wat voor zo ver ik weet grafisch niet heel zwaar is.
Verder heb ik in mijn computer tijdelijk een r9 280x (normaal een radeon 6850 maar ik heb de 280x tot deze verkocht is), en 10 gigabyte ram op 1333hz. Moederbord is momenteel een asrock 890gx maar wordt sowieso ook vervangen omdat ik hier al een tijdje problemen mee heb.
Verder heb ik in mijn computer tijdelijk een r9 280x (normaal een radeon 6850 maar ik heb de 280x tot deze verkocht is), en 10 gigabyte ram op 1333hz. Moederbord is momenteel een asrock 890gx maar wordt sowieso ook vervangen omdat ik hier al een tijdje problemen mee heb.