Hallo,
Ik ben al een behoorlijk tijdje actief hier op Tweakers, en heb veel casemods met veel interesse gevolgd.
Nu was ook mijn pc aan vervanging toe, en daarbij ook mijn case ( die hing van ellende in elkaar.)
Mijn oog viel meteen op de pricewatch: Cooler Master N200 Closed.
Dit is een mooie kleine behuizing, met genoeg ruimte voor mijn hdd's, cpu koeler: pricewatch: Cooler Master Hyper T4
Alleen toen ik die kast binnenkreeg, viel hij me eigenlijk toch tegen. Vond hem enorm saai met al dat zwarte. Hier moest ik dus iets aan doen.
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, en ben spuitbussen met verf gaan halen. 2x Blauw, 1x Mat zwart, en 1x glanzend zwart. Rolletje schuurpapier, Schilderstape, en een rol met vershoudfolie... ( later is te zien waar dat voor dient
)
Ook waren er nog extra fans nodig voor de case, om het spulletje mooi koel te houden. Hier heb ik gekozen voor 2x: pricewatch: Cooler Master BC Blue LED Fan, 120mm En een fancontroller, om ze wat rustiger te kunnen laten draaien: pricewatch: Scythe Kaze Q Black
Nou ben ik eerst wat schetsjes gaan maken, lekker simpel,

De verticale balk op de voorkant was altijd zwart, die wil ik netjes blauw maken,
2 blauwe led fans in de front
de 4 knoppen in de 3,5" drive zijn de control knoppen voor de fan speed
Blauwe gloed onder de case: Led Strips

Hier wil ik de hdd cage blauw maken,
PCI covers + bracket van de videokaart blauw
2 ledstrips bovenin,
2 ledstrips voorin.
Uiteraard kan de hardware wat erin komt, niet ontbreken:
Ook zit er nog een 2,5" hdd in: 320GB, en een 80GB 3.5" drive ( boot)
het meeste spuitwerk is al afgerond, hier volgt vanavond een post over.
Ideeën en opmerkingen zijn altijd welkom.
Het is mijn eerste "mod" dus verwacht er niet al te veel van
Deze build is mede mogelijk gemaakt door:
Ik ben al een behoorlijk tijdje actief hier op Tweakers, en heb veel casemods met veel interesse gevolgd.
Nu was ook mijn pc aan vervanging toe, en daarbij ook mijn case ( die hing van ellende in elkaar.)
Mijn oog viel meteen op de pricewatch: Cooler Master N200 Closed.
Dit is een mooie kleine behuizing, met genoeg ruimte voor mijn hdd's, cpu koeler: pricewatch: Cooler Master Hyper T4
Alleen toen ik die kast binnenkreeg, viel hij me eigenlijk toch tegen. Vond hem enorm saai met al dat zwarte. Hier moest ik dus iets aan doen.
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, en ben spuitbussen met verf gaan halen. 2x Blauw, 1x Mat zwart, en 1x glanzend zwart. Rolletje schuurpapier, Schilderstape, en een rol met vershoudfolie... ( later is te zien waar dat voor dient
Ook waren er nog extra fans nodig voor de case, om het spulletje mooi koel te houden. Hier heb ik gekozen voor 2x: pricewatch: Cooler Master BC Blue LED Fan, 120mm En een fancontroller, om ze wat rustiger te kunnen laten draaien: pricewatch: Scythe Kaze Q Black
Nou ben ik eerst wat schetsjes gaan maken, lekker simpel,

De verticale balk op de voorkant was altijd zwart, die wil ik netjes blauw maken,
2 blauwe led fans in de front
de 4 knoppen in de 3,5" drive zijn de control knoppen voor de fan speed
Blauwe gloed onder de case: Led Strips

Hier wil ik de hdd cage blauw maken,
PCI covers + bracket van de videokaart blauw
2 ledstrips bovenin,
2 ledstrips voorin.
Uiteraard kan de hardware wat erin komt, niet ontbreken:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD A6-6400K Black Edition | € 49,50 | € 49,50 |
1 | ASRock FM2A88M Extreme4+ retail | € 51,- | € 51,- |
1 | MSI GeForce 210 1GB | € 22,- | € 22,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,91 | € 45,91 |
1 | Cooler Master N200 Closed | € 33,89 | € 33,89 |
1 | Cooler Master Hyper T4 | € 22,80 | € 22,80 |
1 | Scythe Kaze Q Black | € 14,- | € 14,- |
2 | Cooler Master BC Blue LED Fan, 120mm | € 7,30 | € 14,60 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 58,04 | € 58,04 |
1 | Corsair VS450 | € 30,99 | € 30,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 342,73 |
Ook zit er nog een 2,5" hdd in: 320GB, en een 80GB 3.5" drive ( boot)
het meeste spuitwerk is al afgerond, hier volgt vanavond een post over.
Ideeën en opmerkingen zijn altijd welkom.
Het is mijn eerste "mod" dus verwacht er niet al te veel van
Deze build is mede mogelijk gemaakt door:

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!