Ik wil graag een laptop bij een prijs tot ongeveer 1000 euro, maar t liefst minder
. Het liefste 15 inch. En de laptop moet ik echt als desktop kunnen gebruiken. Ik ben een student en moet veel essays enzo schrijven. Dat moet er dus wel allemaal op kunnen. Ik heb zelf niet zo een ervaring met laptops. Ik heb op het internet gelezen dat vooral Asus en lenovo wordt aangeraden.
TOEVOEGING
•Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil Microsoft Office gebruiken vooral Word en Powerpoint. Voor de rest veel internetten om info op te zoeken. En ik zou ook wel gewoon series etc willen kijken als dat kan. Maar het belangrijkste is dat ik er goed op kan werken, dus researchen en typen. Meerdere applicaties tegelijk gebruiken ook.
•Wat mag je laptop gaan kosten?
Tot de 900 euro
•Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ik wil mn laptop vooral thuis op mn bureau zetten. En af en toe wel is mee nemen. In eerste instantie echter moet het een vervanger voor mn desktop pc zijn. Dus hoef ik m niet heel veel mee te nemen. Als grootte het liefst 15' inch.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb er niet veel verstand van maar deze merken lijken mij wel goed Asus, Levando. En liever geen compaq of acer ( mindere evaring mee).
Ik ben geïnteresseerd in deze laptops:
- Lenovo IdeaPad S510P-01551
- ASUS VivoBook S551LB-CJ046H
- ASUS R553LA-XX142H
Bij voorbaat bedankt
TOEVOEGING
•Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil Microsoft Office gebruiken vooral Word en Powerpoint. Voor de rest veel internetten om info op te zoeken. En ik zou ook wel gewoon series etc willen kijken als dat kan. Maar het belangrijkste is dat ik er goed op kan werken, dus researchen en typen. Meerdere applicaties tegelijk gebruiken ook.
•Wat mag je laptop gaan kosten?
Tot de 900 euro
•Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ik wil mn laptop vooral thuis op mn bureau zetten. En af en toe wel is mee nemen. In eerste instantie echter moet het een vervanger voor mn desktop pc zijn. Dus hoef ik m niet heel veel mee te nemen. Als grootte het liefst 15' inch.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb er niet veel verstand van maar deze merken lijken mij wel goed Asus, Levando. En liever geen compaq of acer ( mindere evaring mee).
Ik ben geïnteresseerd in deze laptops:
- Lenovo IdeaPad S510P-01551
- ASUS VivoBook S551LB-CJ046H
- ASUS R553LA-XX142H
Bij voorbaat bedankt
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2014 16:23 ]