Filters koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helpcat
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-05 12:28
De minimale frequentie filter bij de koptelefoon pricewatch is fout:

http://tweakers.net/categ...DJYiYOVgssQIoZmEABEq1tbUA

Omdat lagere minimale frequentie juist beter is voor de meeste gebruikers moet de filter filteren op maximale minimale frequentie in plaats de minimale minimale frequentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-08 00:14
Ook voor de maximale frequentie gaat het fout.

Nu is het niet mogelijk om de (in specs) superieure koptelefoons af te zonderen van de maandagochtend ontwerpen.

Nu kan je wel zoeken naar een model met belabberd laag en hoog. (2 resultaten van 100Hz - 10kHz) terwijl je eigenlijk op zoek wilt naar de 3 modellen die een hoog hebben hoger dan 40kHz. Alleen dan moet je handmatig het verschil zoeken tussen 1860 en 1863 resultaten..

Het is wel te doen door het resultaat te sorteren. Maar dat is weer een handeling extra

[ Voor 9% gewijzigd door Aetos op 10-06-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:34

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb er dubbele sliders van gemaakt, zo beter? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-08 00:14
:) Mijn specifieke voorbeeld naar voren krijgen is niet mogelijk omdat 42kHz als minimum max Freq niet mogelijk is. Bij mij kan ik alleen 40kHz of 44kHz selecteren. En hierdoor zie ik of 16 of 1 resultaat.

Naja. T'is wel de afdeling spijkers op laag water zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 14:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Aetos schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:37:
:) Mijn specifieke voorbeeld naar voren krijgen is niet mogelijk omdat 42kHz als minimum max Freq niet mogelijk is. Bij mij kan ik alleen 40kHz of 44kHz selecteren. En hierdoor zie ik of 16 of 1 resultaat.

Naja. T'is wel de afdeling spijkers op laag water zoeken...
Ik denk dat als je in dat segment zit, dat je toch moet gaan luisteren. Specs zijn bij veel fabrikanten toch grote leugens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Inmiddels is het wel mogelijk: http://tweakers.net/categ...jAwEBJRyk3sQLIszAA8WprawE. Helaas kan ik dit niet aanpassen, de getallen van de sliders passen zich automatisch aan. Hoe exact weet ik niet, maar oa op basis van populariteit. Maar toevallig staat het nu goed :)
Pagina: 1