Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-11 09:26
Nee, ik ga de vraag niet stellen, wees maar niet bang.

Ik vind het heel moeilijk te geloven, maar ik las dit artikel op WPCentral: http://www.wpcentral.com/...ds-we-just-dont-know-when

Wat denken jullie? Ik wil het best geloven hoor maar normaal is ons landje niet zo snel in dit soort dingen, en die 'hint' is wel duidelijk, maar is het niet gewoon zo'n random tweet (doen ze wel vaker)?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:29
Mjs de data vinden voor dit soort diensten is niet het probleem in Nederland (*edit* mogen gebruiken wellicht wel overigens). Probleem zit em, zeggen ze, in de spraakherkenning. Ik geloof het niet zo aangezien bijv. Nuance uitstekende NL herkenning heeft. Het is gewoon een tijdsissue. Microsoft NL is er overigens al twee jaar mee bezig. Eerst vanwege de xbox360 en daarna wellicht voor xbone en WP8 (en win8)

[ Voor 6% gewijzigd door Caelorum op 10-06-2014 11:11 ]

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Het zou al mooi zijn als je je telefoon op Nederlands kunt laten staan om Cortana te kunnen gebruiken.
Cortana werkt best goed, ook al is het in het Engels.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Verwijderd

'Cortona in het Nederlands'

Cortona?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:51:
'Cortona in het Nederlands'

Cortona?
Iemand heeft te veel Pinkpop gekeken dit weekend?

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Zou een mooie aanvulling zijn, zonder je toestel op Engels te moeten zetten

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-10 11:26
Ontkracht door Microsoft. En bedankt voor dat staaltje onzin, Tweakers!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Titelfix.

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ontkracht? Er word in veel berichten over gesproken anders...

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ware het niet dat er een update is in het bericht...
Update 12:00: Een medewerker van Microsoft in Nederland zegt dat de hint niet gaat over de beschikbaarheid van Cortana in Nederland.
@arnoudwokke op Tweakers interpreteer je het als aankondiging/hint van Cortana in Nederland, maar dat is het niet

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-11 15:46

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:14:
[...]

Iemand heeft te veel Pinkpop gekeken dit weekend?
Ah, gisteravond was Cortona wel echt een goeie personal assistant :+ We hebben allemaal het onweer overleefd _/-\o_

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:09

BM

Moderator Spielerij
Migrator schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:39:
Ware het niet dat er een update is in het bericht...

[...]

[...]
Dan vraag ik me toch af wat MS er wél mee bedoeld. Microsoft Nederland die een plaatje van Cortana twittert. Iedereen die 1 en 1 bij elkaar kan optellen komt op dezelfde conclusie uit, maar MS bedoeld weer wat anders :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• HooksForFeet
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-10 11:26
Ze twitteren gewoon een stock-plaatje van een Lumia 930. Er zijn exact twee dingen te zien op dat plaatje: een 930, en een Cortana logo. Dat kan twee dingen betekenen: de 930 komt binnenkort, of Cortana komt binnenkort.

Wat zou waarschijnlijker zijn en is al bevestigd? Juist. Dus waarom iedereen dan de conclusie trekt dat het om Cortana gaat?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:09

BM

Moderator Spielerij
Omdat ze anders wel een andere stock foto van de 930 hadden kunnen pakken? :) Mensen gaan bewust of onbewust toch de link leggen met Cortana, zeker het volk wat meer geïnteresseerd is in de techniek. Plus dat ik zelf geen fotos zou gaan tweeten/teasen van zaken die al bekend zijn, maar juist de nieuwe dingen wat zou willen gaan prikkelen, maar goed, kennelijk heeft MS daar een ander idee over. Dat kan :)

[ Voor 34% gewijzigd door BM op 10-06-2014 16:22 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:29
Alleen Microsoft Nederland, maar die afdeling is lang niet zo goed in het omgaan met consumenten als bijv. MS UK of HQ.
Pagina: 1