telecom-abo voortijdig beëindigen, kan dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 324 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-08 18:19
Mensen, mijn oog is op de Nokia Lumia 1520 gevallen. En hard ook. Ik zit alleen met een abonnement dat tot 28 december loopt. Hoe kan ik zo snel mogelijk, voor een redelijke prijs met nummerbehoud naar een andere provider over?
Ik zit bij T-mobile overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door PaoloK op 09-06-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Is los kopen geen optie? ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:29

MsG

Forumzwerver

Soms kan je het contract afkopen, je betaalt dan de resterende maanden in 1 x en bent dan eerder weg.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:23
Meestal kan dat best daar zijn ze vrij soepel in hoor (als je dan wel even 6 maandbedragen aftikt :o) ) anders even 4 maandjes wachten meestal kan je 2 maanden voor je abbo afloopt over naar een andere provider (dan moet je nog steeds 2 maanden T-Mobile maar krijg je wel je toestel)

}:O

[ Voor 1% gewijzigd door Wognummer op 09-06-2014 17:03 . Reden: te laat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

Nummerbehoud is altijd mogelijk.
Wel zul je de resterende maanden van je contract af moeten kopen en is er misschien sprake van administratiekosten.
Ook kan het zijn dat je provider een opzegtermijn van een maand (of meer) hanteert.

Mijn eerste advies zou zijn: bel je telco en leg daar je vragen voor.

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Over contracten afkopen of overstappen is voldoende te vinden als je even rondzoekt of contact opneemt met je provider. We verwachten eigen initiatief als je een topic opent en daar is in je topicstart niets van terug te zien. Dit topic heeft dus ook weinig zin. Verdiep je eens in overstappen en bel met T-Mobile. Als je er dan nog niet uitkomt kun je een topic openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.