Aankoopadvies nodig voor NAS

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

• krentebol
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-01 07:00
Beste mensen,

Ik als semi-nerd heb (nog) niet zo veel verstand van opslag enzo. Toch ben ik op zoek naar een NAS die ik kan gebruiken als media center en die ook torrents kan downloaden (ik had van een vriend vernomen dat dat ook mogelijk was :P ). Ook wil ik graag 2 HDD trays hebben zodat ik genoeg gigs heb en eventueel kan uitbreiden. Zelf host ik met mijn eigen PC nu al een Plex server, ik zou graag willen dat mijn toekomstige NAS dit gaat overnemen.
Voor de NAS alleen (zonder HDD's) zit ik te denken rond de 200 euro maar als ik voor minder een kan krijgen met dezelfde functies vind ik het natuurlijk ook helemaal prima.
Aangezien ik vrijwel geen verstand heb van opslag en alle raid1 en dat soort dingen, zou ik jullie graag om hulp willen vragen en een paar producenten voor te stellen. _/-\o_

Alvast heel er bedankt.

Krenteboll

Verwijderd

Je vraagt ons om 'een paar producenten voor te stellen'. Maar zo werkt het niet. Jij moet je eigen huiswerk doen, voordat je ons om hulp kunt vragen. Zo werkt het op GoT en niet dat je ons voor het karretje kunt spannen.

Dit bericht wordt aan je user notes toegevoegd. Dat betekent dat toekomstige topics van je kritisch zullen worden gevolgd. Hier op GoT worden zogenoemde 'helpdesk topics' namelijk niet gewaardeerd.

Bovendien kun je een heleboel leeswerk verrichten. Op dit forum zijn allerlei NAS topics waarin deels de vragen worden beantwoordt die jij mogelijk hebt. Dus begin eens met jezelf inlezen en kortom je 'huiswerk' te doen. Kom je er dan nog niet uit, dan hebben we een DIY RAID NAS topic voor NAS builds en Synology topics voor kant en klare NAS systemen.

Vriendelijke groet,
CiPHER

Dit topic is gesloten.