Hey,
1
Als je een profiel opent op een desktop browser staat er een link onder statistieken om de post history op te vragen. Dit is:
Dit levert dus een (in mijn ogen) aanzienlijk gebrek in functionaliteit op. Mijn vraag is dus ook of de link naar de daadwerkelijke posthistory toegevoegd kan worden.
2
Wat ik ook erg mis in de mobiele weergave is een Reageer-link bovenin.
Op de desktop: "Reageer Rapporteer Bookmark Postreminder"
Op de mobiel: "Rapporteer Bookmark Postreminder"
Betekent dat ik altijd naar beneden moet scrollen om een reactie te plaatsen, of een post moet citeren.
Is in mijn ogen ook weer kleine fix snelle winst.
1
Als je een profiel opent op een desktop browser staat er een link onder statistieken om de post history op te vragen. Dit is:
Als je deze link aanklikt op de site verschijnt bovenin een balk metForumreacties 2.277 (0,53 per dag)
Als je vervolgens klikt op "2.277 reacties" worden alle posts weergegeven, in aflopende volgorde van plaatsing. Deze link ontbreekt echter volledig in de mobiele weergave (in mijn geval WP8 maar ook op iPhone); dan is alleen de link "Sorteer op laatste reactie door Eagle Creek." zichtbaar.Er zijn 2.277 reacties geplaatst door Eagle Creek. Sorteer op laatste reactie door Eagle Creek.
Dit levert dus een (in mijn ogen) aanzienlijk gebrek in functionaliteit op. Mijn vraag is dus ook of de link naar de daadwerkelijke posthistory toegevoegd kan worden.
2
Wat ik ook erg mis in de mobiele weergave is een Reageer-link bovenin.
Op de desktop: "Reageer Rapporteer Bookmark Postreminder"
Op de mobiel: "Rapporteer Bookmark Postreminder"
Betekent dat ik altijd naar beneden moet scrollen om een reactie te plaatsen, of een post moet citeren.
Is in mijn ogen ook weer kleine fix snelle winst.
[ Voor 24% gewijzigd door Eagle Creek op 31-03-2020 16:38 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~