Toon posts:

Technische gegevens technics

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op internet gezocht, alleen ik vind nergens technische gegevens (ook geen andere gegevens) over Technics-draaitafels.

De draaitafels waar ik info over zoek zijn de SL-D3 en de DD-3310 (ofzo)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
http://search.freefind.com/find.html?id=2556455&pageid=r&mode=ALL&query=SL-D3

en een ofzo heb ik nix aan natuurlijk
waarom trouwens niet gelijk de sl1200 dingen :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga eerst nog wat klungelen, dus wil ik geen bakken met geld uitgeven.

Ik mol toch alles wat ik in handen krijg :7

PS. Wat is er toch met die brillen op die usericons?

Verwijderd

Hah, grappig, de SL-D3, die hebben me ouders, is gewoon een pick-up, alhoewel top of the line. Als ik jou was zou ik in de trant van Sound-lab, Gemini, misschien Numark zoeken. Die hebben de bouw van een technics maar hebben een wat zwakkere motor. Ikzelf heb 2 direct-drives van Gemini en die bevallen me goed, maar als ik da cash heb koop ik toch echt wel de laatste van Vestax...

• R2D2
  • Niet online
Of je koopt een numark ProTT 2 als je geld over hebt.

Nooit op gedraaid??? Probeer ze is en je staat versteld alhoewel die vestax is ook geweldig. Tis nie alleen technics meer wat ruled

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

Hey daar is reind, de numark dominee ! :)

Verwijderd

Topicstarter
Welke moet ik dan nemen voor een heeeel laag budget. Ik koop later wel iets beters, als ik er nu maar even mee kan draaien.

Ik ga later wel voor de SL-1200 o.i.d. (hoeft niet per-se technics)

Iemand (2e hands) adresjes of aanraders/afraders?

Verwijderd

Zoals ik al zei, kijk dan gewoon naar bv Soundlab, of Gemini (in dit geval de direct drive series) Zijn vrij goedkoop en om te mixen best wel ok, scratchen however kan je er niet mee.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 14:06 schreef Overflow010 het volgende:
Zoals ik al zei, kijk dan gewoon naar bv Soundlab, of Gemini (in dit geval de direct drive series) Zijn vrij goedkoop en om te mixen best wel ok, scratchen however kan je er niet mee.
Scratchen wil ik eigenlijk wel, is leuk om te doen

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 16:10

Convoy

g44p

dan zou ik zeker eerst ff sparen, en dan beter spul kopen, want met die brakke dingen die jij wilt gaan kopen is echt niet mee te scratchen, laat staan mixen.

• R2D2
  • Niet online
Reind de Numark dominee????????? Klinkt wel leuk maar daar heb ik nie voor geleerd.

Nee ik ben gewoon helemaal weg van m'n numarkjes, net zoals iemand helemaal gek op z'n technics of vestax kan wezen.

Ach tis gewoon een persoonlijke smaak en dat is tegenwoordig nog de enige reden waarom je een platenspeler wel/niet zou kopen want op de high end markt van de platenspelers is het verschil zo klein dat merk je amper meer.

Heb van het weekend op 3 feesten moeten draaien en daarvan heb ik 2* op een technics moeten draaien en 1* op een vestax. En na 10 minuten heb je het verschil al niet meer door en draai je op die krengen zoals je altijd zou doen. (ach en er liepen zoveel mooie vrouwen dus dan vergeet je zulk soort dingen al snel :) )

• R2D2
  • Niet online
Oh en spaar inderdaad maar door voor beter spul want met die belt-drive zooi is niet te mixen. -> Alhoewel als je het daarop kan dan lukt het overal wel op.

Spaar dus maar ff door dat bespaart je een hoop ellende.

En voor 2é hands spul moet je ff bij feedback kijken (zit voor zover ik weet in rotterdam - apeldoorn e.d) en I-bazar willen ze ook nog wel is op staan.

Verwijderd

Ik heb hier nog wel een SL-D2 liggen met draaipitch :z

• R2D2
  • Niet online
Draaipitch van +/_ 3% ofzo maar daar heb je geen moer aan

• R2D2
  • Niet online
Is ie niet prachtig

http://www.new-line.nl/webshop/viewitem.asp?idproduct=73

Kon het niet laten.
En die van mij is in champagnelook en dus nog mooier. :9~

• Convoy

Convoy

g44p

precies, gewoon nog ff wachten, en koop dan goed spul. Vestax PDX-2000 ofzo LOL. Nee, zou id soundlabs of Gemini's kopen, kijk anders ff op www.ibazar.nl, staan heeeel veel 2de turntables op, moet je gewoon ff goed kijken, prijs/kwaliteit. Anders een ritje naar duitsland is ook nooit verkeerd, scheeld echt mega veel geld. Good Luck

• R2D2
  • Niet online
Ach op lease basis zijn ze tegenwoordig ook al te koop dus iedereen kan ze op z'n zolderkamer hebben staan.

Verwijderd

Topicstarter
Is wel leuk allemaal, maar met die SL-D3 kan ik wel redelijk scratchen.

Ik zoek nu iets heel goedkoops, later iets heel duurs.

Ik weet natuurlijk ook wel dat nieuwe platendraaiers van rond de 1200 piek wat beter zijn dan een gratis SL-D3, maar uit allebei komt muziek, en op dit moment wil ik gewoon weinig uitgeven.

Later als ik groot (figuurlijk) ben, neem ik wel betere platenspelers

• R2D2
  • Niet online
Tsja maar scratchen met een sl 3d (was het toch??) zal niet gaan al kan ik het niet eens op een numark pro TT1 (ik kan het echt niet ook niet op een technics vestax o.i.d)dus vandaar dat ik maar gewoon ben gaan mixen *D

• Convoy

Convoy

g44p

als je naald overslaan scratchen noemt, kun je id met de brakke dingen goed scratchen, LOL

Verwijderd

Topicstarter
Ach, het kan. Die Stanton naald die eronder zit is goed zat.

Ik zeg niet dat je er de perfecte sound uit kan halen, maar voor nu is het goed.

Ik zeg het nogmaals: later als ik groot ben koop ik de betere spullen
Pagina: 1