Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Chrome out of control - traag / haperingen en gebruik

Pagina: 1
Acties:

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:14

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Chrome doet uitzinnig

Hey guys,

Is dit "normaal" gedrag voor een verse Chrome, zonder tabbladen open? Dit is zelfs na een reboot van de pc.
Na het afsluiten van Chrome blijven er twee processen open staan voor +/- 20 seconden. Hierna verdwijnen ze.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads7/53959de096f10/53959de096b55-chromeproc.JPG

Muziek afgespeeld op Nederland.fm happert enorm eveneens, het lijkt op een constante processing lag (zeg maar een 1080P video afspelen op een 486-lag).

Ook bij het starten is er een merkbare vertraging (begrijpelijk als die opeens tig processen spawnt).
De instellingen van Chrome heb ik al gereset, ik draai de laatste versie (35.0.1916.114 m).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Wat staat er in chrome's eigen process manager? En waarom heb je Windows Basic theme? Zelf ingesteld? Of heb je nog niet al je drivers geïnstalleerd.

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
En waarom heb je Windows Basic theme?
Remote desktop verbinding met mijn laptop, dan schakelt 'ie standaard naar dit thema (Windows 7 Basic).
Wat staat er in chrome's eigen process manager?
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads7/53959f1e54628/53959f1e48aa9-chromeprocnative.jpg

Overigens is dit screenshot gemaakt na het inschakelen van die extensies; bovenstaande screenshot is direct na de reset en dus zelfs met extensies uitgeschakeld.

[ Voor 20% gewijzigd door Eagle Creek op 09-06-2014 13:49 ]

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Effectief is Chrome niet te gebruiken - met name video's haperen dusdanig dat het onwerkbaar is.