Hallo! Ik ben op zoek naar een game PC van +/- 1000 euro totaal.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
League of Legends, Counterstrike Global Offensive, mogelijk nog wat andere games in de toekomst. Ook streamen zal (voor de fun) nu en dan eens gebeuren, maar dit is niet het belangrijkste.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Liefst onder de 1000 euro (inclusief verzending). Assemblage wil ik graag zelf doen (wel voor de eerste keer)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb niets dat ik mee wil nemen (buiten mijn monitor, toetsenbord en muis).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i5 processor, goede SSD, leuke videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Zeker en vast Intel processor. Voor videokaart maakt het op zich niet zoveel uit, maar ik heb altijd met Nvidia gewerkt en er nooit echt problemen mee gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Liefst niet teveel geluid natuurlijk.
Ga je overklokken?
Ja
Hieronder mijn eigen idee:
Mijn grootste zorg is nu:
1. Past alles bij mekaar? Zal alles in de behuizing passen zonder al te veel te moeten rommelen? Of ga ik met een andere behuizing meer ruimte hebben?
2. Zijn er nog aparte aansluitingskabels of iets dergelijks dat ik erbij moet bestellen aangezien ik hem zelf wil assembleren?
3. Zie ik verder nog iets over het hoofd?
Alvast bedankt voor de hulp en tips!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
League of Legends, Counterstrike Global Offensive, mogelijk nog wat andere games in de toekomst. Ook streamen zal (voor de fun) nu en dan eens gebeuren, maar dit is niet het belangrijkste.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Liefst onder de 1000 euro (inclusief verzending). Assemblage wil ik graag zelf doen (wel voor de eerste keer)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb niets dat ik mee wil nemen (buiten mijn monitor, toetsenbord en muis).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i5 processor, goede SSD, leuke videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Zeker en vast Intel processor. Voor videokaart maakt het op zich niet zoveel uit, maar ik heb altijd met Nvidia gewerkt en er nooit echt problemen mee gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Liefst niet teveel geluid natuurlijk.
Ga je overklokken?
Ja
Hieronder mijn eigen idee:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,50 | € 189,50 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 127,95 | € 127,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 208,43 | € 208,43 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,30 | € 13,30 |
| 1 | Cooler Master VS V550S | € 78,65 | € 78,65 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 85,84 | € 85,84 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 916,07 | |
Mijn grootste zorg is nu:
1. Past alles bij mekaar? Zal alles in de behuizing passen zonder al te veel te moeten rommelen? Of ga ik met een andere behuizing meer ruimte hebben?
2. Zijn er nog aparte aansluitingskabels of iets dergelijks dat ik erbij moet bestellen aangezien ik hem zelf wil assembleren?
3. Zie ik verder nog iets over het hoofd?
Alvast bedankt voor de hulp en tips!