Toon posts:

iPhone 4s doet helemaal niks meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Afgelopen zaterdag op zondag nacht kwam ik thuis, en deed de oplader al vreemd.
Hij bleef maar wel niet wel niet opladen en trilde dus de hele tijd.
Ik haalde hem er maar uit want daar had ik niks aan.

Toen de zondag ochtend wilde ik mijn 4s aan de oplader doen, maar hij pakte hem niet.
Vreemd dacht ik, maar er zat ook al een breukje in de kabel dus ik vermoedde dat de oplader nu kapot was.
Ik had mijn battery case aan de oplader gedaan want de andere oplaadkabel was al meegenomen.

Diezelfde middag ging ik weg, nam de batterycase ook maar mee.
Wat bleek dus, hij wilde ook niet opladen met de batterycase terwijl die vol zat.
Met een papiertje door de connector ( die al bijna 2 jaar stof vreet ) te gaan heb ik de connector even aan de praat gekregen, ook al werkte die niet altijd.

Later die middag was mijn telefoon leeg, en als hij opstartte door stroom van de batterycase sloot hij meteen af zodra ik me simcode invoerde. Dit herhaalde zich 3/4x en toen bleef hij zwart.

Toen ik thuis kwam heb ik van alles geprobeerd:
-reset
-verbinden met pc
-hoge druk compressor door de connector heen
-contactspray
-andere oplaadkabel

Helemaal niks werkte, dus wat ik nu denk wat de mogelijkheden zijn:
- Connector doet het niet meer en de telefoon is helemaal leeg
- Batterij is overleden
- Scherm is kapot.

Dat laatste kan ik me niet echt voorstellen aangezien er alleen een paar gebruikerssporen opzitten.

Wat denken jullie wat hier aan de hand kan zijn en wat een mogelijke oplossing is?

Frank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:46
Als hij echt helemaal leeg is, dan kan het best een 5 tot 6 minuten duren voor hij weer ergens op reageert heb je al eens hem aan de lader gelegd en gewoon gewacht?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SpoekGTi schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:18:
Als hij echt helemaal leeg is, dan kan het best een 5 tot 6 minuten duren voor hij weer ergens op reageert heb je al eens hem aan de lader gelegd en gewoon gewacht?
Hij heeft de hele nacht aan de lader gelegen, met een werkende kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Schone connector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mogelijk ligt het aan je connector en/of batterij. Deze zijn allebei gelukkig goedkoop en niet al te moeilijk te vervangen. Een batterij kost je iets van 10 euro via ebay (wel uit China, je kan geen originele batterij kopen van Apple helaas) en een connector een euro of 5-10 via ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem net helemaal schoon gemaakt, aan de lader gelegd en na 20 min nog steeds niks.
Satch schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:24:
Mogelijk ligt het aan je connector en/of batterij. Deze zijn allebei gelukkig goedkoop en niet al te moeilijk te vervangen. Een batterij kost je iets van 10 euro via ebay (wel uit China, je kan geen originele batterij kopen van Apple helaas) en een connector een euro of 5-10 via ebay.
Ja maar dan heb ik alles pas over 1 a 2 weken binnen en zolang kan ik daar niet op wachten.
Zeker aangezien ik nu niet bereikbaar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-09 08:45
Als ik het zo lees batterij kapot of / en dock connector kapot. Makkelijk te verhelpen door een beetje goede iPhone reparateur.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marcusso schreef op maandag 09 juni 2014 @ 13:12:
Als ik het zo lees batterij kapot of / en dock connector kapot. Makkelijk te verhelpen door een beetje goede iPhone reparateur.
Morgen ga ik naar eentje in eindhoven, vandaag is jammer genoeg alles dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-09 14:42
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 13:14:
[...]

Morgen ga ik naar eentje in eindhoven, vandaag is jammer genoeg alles dicht.
Dit is een simpele reparatie, ofwel je battery of je dockconnector. Je kan je veel geld besparen door het eenvoudig zelf te doen. Eventueel kan ik je de onderdelen tegen vergoeding toesturen.
Pagina: 1