Mensen,
Ik zit hier momenteel met een nogal vreemd probleem waar ik zelf zo 1 2 3 geen oplossing voor heb.
Systeem
Het probleem doet zich voor met een nieuwe PC van een kennis, allereerst de specificaties:
Het probleem
Zodra de videokaart ballast wordt valt er een duidelijke brom over de speakers te horen(dit viel gelijk op doen we een game opstarten). Zodra de belasting op de videokaart toeneemt neemt de frequentie(toonhoogte)van het geluid toe. De speakers zijn aangesloten op de onboard aansluiting(groen, zwart en oranje).
Wat is er al geprobeerd?
- Volledige herinstallatie van Windows en software, probleem blijft
- Mijn speakers setje op zijn PC gezet, er gebeurt hetzelfde. Mijn PC op zijn setje geeft geen problemen
- Zijn videokaart in mijn PC gezet, niks aan de hand. Mijn videokaart(Asus GTX780)in zijn PC geeft opnieuw een brom als de kaart ballast wordt.
Denk aan een probleem met het moederbord.
Iemand een idee en/of tips die we nog kunnen proberen?
Zie nu dat ik beter in PMG had kunnen posten
Excuses hiervoor
Ik zit hier momenteel met een nogal vreemd probleem waar ik zelf zo 1 2 3 geen oplossing voor heb.
Systeem
Het probleem doet zich voor met een nieuwe PC van een kennis, allereerst de specificaties:
| Aantal | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Cooler Master CM 690 III | €*72,95 | €*72,95 |
| 1 | Cooler Master V-Series Semi-Modular 450W | €*64,51 | €*64,51 |
| 1 | Crucial M500 480GB | €*186,45 | €*186,45 |
| 1 | Gigabyte H97-D3H | €*89,52 | €*89,52 |
| 1 | Intel Core i7 4790 | €*254,60 | €*254,60 |
| 1 | Kingston HyperX Fury Blue 16GB DDR3-1600 CL10 kit | €*131,50 | €*131,50 |
| 1 | Palit GeForce GTX 760 JetStream 2GB | €*219,00 | €*219,00 |
| 1 | Samsung SH-224BB/BEBE | €*13,30 | €*13,30 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 2TB | €*68,85 | €*68,85 |
| 9 producten | Importeren als eigen wensenlijst | Totaal | €*1.100,68 |
Het probleem
Zodra de videokaart ballast wordt valt er een duidelijke brom over de speakers te horen(dit viel gelijk op doen we een game opstarten). Zodra de belasting op de videokaart toeneemt neemt de frequentie(toonhoogte)van het geluid toe. De speakers zijn aangesloten op de onboard aansluiting(groen, zwart en oranje).
Wat is er al geprobeerd?
- Volledige herinstallatie van Windows en software, probleem blijft
- Mijn speakers setje op zijn PC gezet, er gebeurt hetzelfde. Mijn PC op zijn setje geeft geen problemen
- Zijn videokaart in mijn PC gezet, niks aan de hand. Mijn videokaart(Asus GTX780)in zijn PC geeft opnieuw een brom als de kaart ballast wordt.
Denk aan een probleem met het moederbord.
Iemand een idee en/of tips die we nog kunnen proberen?
Zie nu dat ik beter in PMG had kunnen posten