Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-10 14:10
Mijn abonnement bij Hi loopt binnenkort af (heb al opgezegd en geen nummerbehoud gedaan 8)7 )
Nu wil ik de Xperia Z1 Compact met een vodafone abonnement afsluiten via studentmobiel. Kun je dan op de één of andere manier dan nog je eigen nummer behouden?

En nog even een tweede vraag omdat het kan: als je andere telefoon neemt kun je dan al je whatsapp berichten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:36
Contact opnemen met Hi en beëindiging van je abonnement cancellen(doen ze graag voor je).

Voor whatsapp is genoeg te vinden op tweakers en Google.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
1: Heb je je Hi abonnement al opgezegd, maar wil je je Hi abonnement toch houden? Bel dan de klantenservice van Hi om de opzegging te annuleren. Je kunt de opzegging annuleren tot uiterlijk 1 week vóór de datum dat het abonnement opgeheven zou worden. Bel hiervoor naar 1200 met je Hi mobiel, of naar 06-12001200 met een ander toestel.

Hierna kan je weer opzeggen maar dan met nummerbehoud.

2: Het overzetten van je whatsapp gegevens is op android zeker mogelijk.
http://www.whatsapp.com/faq/nl/android/20902622

Al met al 2 zoekopdrachten in google en je had alles geweten....

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:54
Ik neem aan dat je HI abonnement nog actief is. Je kunt gewoon een abonnement bij Vodafone afsluiten en gelijktijdig nummerbehoud aanvragen. Het kan zijn dat je eerdere opzegging hierdoor vervalt (maar het kan ook zijn dat dit niet gebeurt) en het scheelt je in elk geval een stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
PinokkioTV schreef op maandag 09 juni 2014 @ 08:36:
Ik neem aan dat je HI abonnement nog actief is. Je kunt gewoon een abonnement bij Vodafone afsluiten en gelijktijdig nummerbehoud aanvragen. Het kan zijn dat je eerdere opzegging hierdoor vervalt (maar het kan ook zijn dat dit niet gebeurt) en het scheelt je in elk geval een stap.
Is dit zo? Want ik heb toen ik Hi opzegde niet aangevinkt dat ik nummerbehoud wou?
het moet niet zo zijn dat ik dan 2 abonnementen heb.

Hi is vandaag niet bereikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:03
Wanneer je bij VF een abonnement aanvraagt met nummerbehoud zegt VF voor jou je Hi abonnement gewoon op per de datum die jij aangeeft (zorg dus dat je contractvrij bent). Eerdere opzeggingen vervallen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twieren
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-10 23:32
Ik zou sowieso niet het abonnement zelf opzeggen als je nummerbehoud wilt. Gewoon aangeven bij de aanmeldprocedure van Vodafone dat je momenteel klant bent bij Hi en graag je nummer wilt behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
twieren schreef op maandag 09 juni 2014 @ 13:35:
Ik zou sowieso niet het abonnement zelf opzeggen als je nummerbehoud wilt. Gewoon aangeven bij de aanmeldprocedure van Vodafone dat je momenteel klant bent bij Hi en graag je nummer wilt behouden.
Ik heb hem dus al opgezegd en mijn abbo is 25 juni afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:48

Sorcerer8472

Mens sana?

Je kunt bij provider A opzeggen en dan bij provider B een nieuwe overeenkomst afsluiten met nummerbehoud. Zij moeten het verder onderling regelen; provider B neemt contact op met provider A om het nummerbehoud te regelen.

Is bij mij prima gegaan...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 11:16
Ik heb bij nummerbehoud nog nooit iets opgezegd, volgens mij is dat ook niet de bedoeling...

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-10 21:06
Wanneer je een abonnement afsluit bij Vodafone, dan kun je ook aangeven dat je nummer wilt behouden. Dan maakt het niet veel uit of je aangeeft bij Hi of je nummerbehoud wilt of niet; Vodafone regelt de rest. Nummerbehoud is goed mogelijk zelfs wanneer je bijv. nog 10 dagen hebt voordat je abonnement bij Hi eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:54
simtastic.nl schreef op maandag 09 juni 2014 @ 14:57:
Wanneer je een abonnement afsluit bij Vodafone, dan kun je ook aangeven dat je nummer wilt behouden. Dan maakt het niet veel uit of je aangeeft bij Hi of je nummerbehoud wilt of niet; Vodafone regelt de rest. Nummerbehoud is goed mogelijk zelfs wanneer je bijv. nog 10 dagen hebt voordat je abonnement bij Hi eindigt.
Er is een gerede kans dat de eerdere opzegging vervalt door de nieuwe opzegging, dan duurt het dus een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:48

Sorcerer8472

Mens sana?

Gewoon Vodafone bellen en vragen of ze het kunnen regelen. Ik snap niet dat iedereen zo moeilijk doet verder :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:05

13art

Moderator Mobile
Klantenservice kan je prima helpen met dat soort zaken. En over de whatsapp vraag verwachten we eerst eigen inzet, zoals gezegd is er genoeg informatie over te vinden

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:00
Wanneer je van provider A naar provider B wil.
Niet zelf opzeggen, nummerbehoud aanvragen bij provider B die zegt namens jou bij provider A op.
Dan gaat het eigenlijk altijd goed.

Ik ken iemand die dus opgezegd had bij zijn oude provider waardoor het mis ging en hij het nummer kwijt was.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Pagina: 1