Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gaming toetsenbord voor onder de 55 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers leden,

Ik zoek een toetsenbord voor school en gamen voor onder de 55 euro. Ik heb de volgende toetsenborden al gevonden op tweakers:

pricewatch: Corsair Raptor K30 (US Int)
en
pricewatch: Zalman ZM-K500

De laatste van de twee heeft mechanische toetsen van het merk kailh. Ik heb los van het budget verder geen eisen alleen dat het toetsenbord lekker typt en dat deze van goede kwaliteit is zodat hij lang meegaat.
  • Heeft iemand ervaring met het mechanische toetsenbord van zalman of een toetsenbord met kailh red switches?
  • Heeft iemand suggesties voor een (gaming) toetsenbord voor onder de 55 euro?
  • Heeft iemand ervaring met de corsair raptor k30?
Alvast bedankt!

• Japiegsxr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-11 12:35

Japiegsxr

All glory to the hypnotoad!!!

Ik heb de Corsair k30 en moet zeggen dat hij erg goed bevalt.
De toetsverlichting is erg prettig.

toetsen hebben ook rubberachtige coating voor extra grip .
Je hebt alleen geen extra usb poorten enz maar dan moet je een serie hoger kijken .

Het is voor mij een prima tobo

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:59

Nibbz

Postmaster General

Hmm.. die Corsair K30 ziet er inderdaad goed uit! Wellicht een vervanger voor mn antieke Logitech Delux 250 :)

13:37

• Japiegsxr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23-11 12:35

Japiegsxr

All glory to the hypnotoad!!!

Nibbz schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:59:
Hmm.. die Corsair K30 ziet er inderdaad goed uit! Wellicht een vervanger voor mn antieke Logitech Delux 250 :)
Het is naar mijn mening een van de aantrekkelijkste tobo`s , vind de andere gaming tobo`s zon kermis gehalte hebben.

Hij heeft een sjieke uitstraling.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat dat het dan toch de k30 wordt omdat de zm-k500 mechanische switches gebruikt van onbekende kwaliteit. Wel jammer dat de logitech g105 en g110 niet meer zo goedkoop zijn, ze waren ronde de 30-40 euro!