System Exhaust Blower

Pagina: 1
Acties:

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
http://www.budget-compute...ystem-exhaust-blower.html

Heb je hier wat aan?
Systeem wordt te warm, en ga een frontfan laten installeren, en zag dit er ook staan, maar vroeg me af of het werkt?

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-02 08:50
Elke ventilator ventileert. Alleen zal een laptop-style squirrelcage voldoende koelen voor je pc? Dan moeten we toch echt wat weten van je systeem.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• oscarw
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-12-2025

oscarw

Better be a geek than an idiot

Ziet er erg luidruchtig uit in ieder geval.
Het hangt er inderdaad vanaf hoe krachtig je systeem is of je aan deze 'blower' voldoende koeling hebt.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ik ken het ding niet, maar mijn gok is:

Prul. Die ene euro dat het kost is 1 euro over de balk lijkt me.

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:19
Dat gaat echt niets doen. Een laptop ventilator heeft normaal een heatpipe die de warmte tot aan een heatsink voor die ventilator brengt, zonder gaat dat staan blazen zonder effect.

Een fan voorin en achterin zijn veel effectiever.

Wat is trouwens "te warm" voor je systeem? Jij kunt misschien 70° warm vinden, maar voor een Haswell met stock koeler is dat vrij normaal, en 80° voor een GPU is ook niet uitzonderlijk.

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
MacPoedel schreef op maandag 09 juni 2014 @ 13:31:
Dat gaat echt niets doen. Een laptop ventilator heeft normaal een heatpipe die de warmte tot aan een heatsink voor die ventilator brengt, zonder gaat dat staan blazen zonder effect.

Een fan voorin en achterin zijn veel effectiever.

Wat is trouwens "te warm" voor je systeem? Jij kunt misschien 70° warm vinden, maar voor een Haswell met stock koeler is dat vrij normaal, en 80° voor een GPU is ook niet uitzonderlijk.
Tussen de 67 en 70 graden, maar had hier al een topic over gemaakt in het DAA (had daar ook om de build gevraagd) :)

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:18

Thomg

Aww yiss

Wereldkaart schreef op maandag 09 juni 2014 @ 16:20:
[...]

Tussen de 67 en 70 graden, maar had hier al een topic over gemaakt in het DAA (had daar ook om de build gevraagd) :)
Dat is allesbehalve heet, zeker met deze temperatuur ( ambient ) is dat vrij laag eigenlijk. Load dan.
Pagina: 1