CAS#drive strong zetten, van 140 232 naar 150 222?

Pagina: 1
Acties:

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Ik heb met mijn winbond geheugen nooit verder gekund dan 144 232, anders wilde ie niet eens aan, nu zie ik een optie op mijn asus a7v133 om de cas drive op krachtig te zetten zeg maar, nu kan ik 150 222 !!!!!!, das best wel vet eigenlijk ..., en het komt echt door alleen die optie , als ik hem uitzet(default) gaat ie niet eens aan.
kan iemand verklaren wat die optie doet, gewoon nog meer voltage intern bij het geheugen ???????

Ik heb altijd al die optie gezien, maar in het boekje stond er niks over, en mij zei het ook niet veel, ik d8 echt dat ik er niet veel mee zou opschieten, maar dat blijkt niet waar te zijn :))))

Verwijderd

welke optie is het precies? en ja ik denk dat het het voltage is ofzo

• Carel
euuh, hij zit achter chipset options ofzo, een beetje onderaan staat ie ergens , je kan weak en strong instellen :)

Verwijderd

ben zo terug ;)

• Carel
laten we hopen dat het bij jou ook werkt :), stuur effe je specs door, en je verbeteringen met deze optie, want het lijkt mij sterk dat het alleen bij mij werkt, op mij oude kt7a plankje ging ik ook echt maat tm 140 232, en eerst ook op de a7v133, maar sinds die optie gaat het gewoon veel vetter met overklokken. zodra ik het terugzet kan ik ook maar echt tm 140 232, dus het is die optie

Verwijderd

Ik heb een A7V en bij mij staat ie op auto, kan ook kiezen tussen weak/strong, maar heeft weinig zin denk ik mijn geheugen loopt al op 150 222 meer kan de KT133 niet hebben

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
Gewoon een soort I/O spanning die je aanpast, op mijn asus k7v-t slot-a plank haal ik zo 165 cas 222 maximaal @ 3.60 I/O, maar geen driving strenghts ingesteld, dat zijn je mA's geloof ik...

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

Verwijderd

Werkt niet echt bij mij als ik dat doet, maar zal wel aan mn proc liggen. Fatale errors als de hel :r :( :'(

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:12
Of misschien wordt bij jou je noorderbrug te heet?

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Nee ik denk dat ik gewoon een scheissse processor heb ik heb echt alles al geprobeert maar harder als 1060 wil die echt niet. :r
Pagina: 1