Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bootstrap] Toepassen Bootply JS-code horizontaal submenu

Pagina: 1
Acties:

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 15:38
Voor de bouw van een site loop ik tegen het volgende aan. Ik wil een horizontaal submenu gebruiken binnen een bootstrap framework. Bootply biedt hiervoor een praktische code: http://www.bootply.com/Axbt2Y0LIQ.

Echter, wellicht een beginners vraag, hoe pas ik deze toe? Waar plaats ik de JavaScript code in bootstrap.(min.)js :? De CSS en HTML is mij duidelijk.

In-code geprobeerd maar geen oplossing. Wie heeft dit eerder onder handen gehad?

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Het handigst vind ik om de bestanden die bij Bootstrap horen, dus de CSS en de JavaScript-code, origineel te laten. Dat maakt het makkelijk om deze bestanden te updaten of te vervangen. Voor je eigen code kun je zelf een .js en een .css-bestand maken dat je aanroept na de bestanden van Bootstrap.

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Klein zijnootje: ik zou als ik jou was dat menu niet gebruiken - het doet nml helemaal niets. Daarmee ga ik er vanuit dat er iets moet gebruiken als je op een item klikt, en er gebeurt dus niets.

日本!🎌

• Preatorium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 15:38
Dank voor beide reacties. Praktisch, ook voor bijvoorbeeld updates, om de bootstrap css origineel te houden met een eigen er naast.

Ik zie ook zo niet in wat de JS doet voor het menu, zoals in het voorbeeld te zien maakt het een menu horizontaal in plaats van de reguliere pull down verticaal, wellicht alleen door opmaak.

Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 15:23
_Thanatos_ schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 02:58:
Klein zijnootje: ik zou als ik jou was dat menu niet gebruiken - het doet nml helemaal niets. Daarmee ga ik er vanuit dat er iets moet gebruiken als je op een item klikt, en er gebeurt dus niets.
In Opera (12) en IE (11) hier ook niet inderdaad. In Chrome (35) en Firefox (30) wel. Vreemd.

Full-stack webdeveloper in Groningen