Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Mijn bureau is ook gefolied, wel van een onbekend merk ipv 3M. maar mijn muis werkt niet.
(cyborg r.a.t. 5)
(cyborg r.a.t. 5)
Oke, dan toch maar eens kijken naar een degelijke muismat, die een beetje groot van formaat is haha,saveljos schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:26:
Mijn bureau is ook gefolied, wel van een onbekend merk ipv 3M. maar mijn muis werkt niet.
(cyborg r.a.t. 5)
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Het licht er ook behoorlijk aan wilde muis je hebt. Er zit een aardig verschil tussen optisch, laser enz.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
't is een optische muis lees ik op de doos. Zou dat dan wel werken?TommieW schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:30:
Het licht er ook behoorlijk aan wilde muis je hebt. Er zit een aardig verschil tussen optisch, laser enz.
http://www.razerzone.com/eu-en/store/razer-megasoma-2 misschien deze mat?
Als je folie mat is (dus niet spiegelend) zou elke fatsoenlijke muis gewoon moeten werken.MrMilco schreef op zondag 08 juni 2014 @ 19:03:
[...]
't is een optische muis lees ik op de doos. Zou dat dan wel werken?
Bij een spiegelende folie zullen veel muizen problemen geven, misschien dat jouw muis echter gewoon werkt: dit zou je dus echt zelf even moeten testen. Als het niet werkt kun je altijd nog een muismat halen
Pagina: 1