Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Allemaal.

Zijn er mensen die slecht tegen de zomer kunnen. En vaak verdrietig zijn of zich naar voelen. En graag het liefst met trui en jas en lange broek willen lopen. Dan is deze topic wel erg goed om het kwijt te kunnen.

Ikzelf vindt de zomer en voorjaar verschikkelijk. Dat langer licht roept mij veel nostalgie op. En kan ook slecht tegen de warmte's zeker als de temperatuur in nederland boven de 25 graden komt. En dan voor 5 dagen inclusief werkdagen zeer warm wordt. Kan ik moeilijk in slaap komen. En nu is de graden boven de 25. Een reden waarom ik de herfst en winter mooi vindt. Is dat er veel feestelijke dagen komen zelfs mijn Verjaardag en andere feestdagen als Sinterklaas en Kerst komen in de herfst en winter. En omdat het gauw donker wordt. Heb ik gezelligheid op mijn kamer. En dan voel ik de nostalgie depressie niet meer O-) En door als het donker wordt. Kan ik ook gezellig Gamen op mijn Oldskool spelcomputers. Of gezellig computeren of tv kijken.

Niet klagen. Dit is een psychische aandoening die elk mens heeft. Er zijn zelfs mensen die slecht tegen de herfst en winter kunnen en vaak depressies hebben. Maar dit gaat over depressies voor zomer en voorjaar. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 13:57
Ik vind het persoonlijk allemaal wel best, maar ik slaap wel altijd vrij slecht als het warm/benauwd is. Als dat een paar dagen volhoudt merk ik wel dat ik minder te genieten ben. Dat is dan meer vanwege een slechte nachtrust.

Airco'tje op mijn kamer lost dat probleem op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zie niet goed wat dit in Wetenschap & Levensbeschouwing doet? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja. Ik kon geen board vinden dus dan schijf ik het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Komt mischien omdat je niet vaak post er is een redelijk uitgebried topic over in de hk (waar je toegang to mag vragen als je een beetje aanwezig bent. sg weet ik niet uit m'n hoofd, die criteria liggen lager.
Pokke warmte (en droogte)... :(

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze topic heb ik niet gezien. Sorry dat wiste ik even niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die kan je ook niet zien, subfora waar je (nog) geen toegang tot hebt komen niet tussen de zoekresultaten te staan ;)

@fish: SG -> 50 berichten en minimaal half jaar geregistreerd als ik mij niet vergis.

* Raven kan ook slecht tegen zomers. Alles boven de 20 graden is alles behalve prettig. En met dat warme/benauwde weer slapen is verdomd lastig, heb vannacht maar een stel koelelementen voor verkoeling meegenomen naar bed, heb uiteindelijk wel geslapen.

[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 08-06-2014 15:55 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit komt toch meer over als een blogpost en niet als een goede start voor een discussie, en past niet in Wetenschap & Levensbeschouwing. Daar de topicstarter nog geen toegang heeft tot de forumdelen waar dit wel kan worden besproken (al dan niet serieus), hang ik hier een slotje aan :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.