Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vliegtuig vervoer naar NZ (New Zealand)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo MedeTweakers,

Ik heb een vraag met redelijk spoed. Ik heb binnen 5 weken vakantie (gelukkig :) ) en wil naar NZ (New Zealand) gaan. Ik ga dan slapen bij mijn vriendin die daar woont. Ik zou graag willen weten wat het goedkoopst is om er heen te gaan (en weer terug :( ). Ik moet dan bij het vliegveld van Christchurch belanden (Mijn vriendin woont daar 10 rijden vandaan.). Ik heb uiteraard zelf al gezocht, voor de goedkoopste vlucht. Ik ben helaas een student en heb niet de breedste portemonnee. De goedkoopste optie die ik heb gevonden is:

Deze optie is via DE, Mochten de totale kosten minder zijn door naar DE te rijden dan kies ik die optie.

Het gaat om de periode van 14 juli tot 18 augustus of 21 julie tot 18 augustus. Mocht het goedkopers zijn om op een andere datum rond de genoemde datum te gaan dan neem ik dat voor lief. Ik weet dat ik geen visum nodig heb omdat ik een geboren en getoge Nederlander ben. Dit staat bij punt 5. Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.

(mocht ik iets niet goed hebben gedaan dan verneem ik dat graag. Dan zal ik dat ASAP veranderen!)

• Dennis_88
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11 19:45
Beste BartezZz,

Ik adviseer je even om op deze website te kijken: www.skyscanner.nl

Hopelijk kom je er voor een zacht prijsje

Mvg Dennis

Verwijderd

Topicstarter
Dennis_88 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 15:11:
Beste BartezZz,

Ik adviseer je even om op deze website te kijken: www.skyscanner.nl

Hopelijk kom je er voor een zacht prijsje

Mvg Dennis
Hoi Dennis,

Thanks voor de link. Maar ik was deze website al tegengekomen (klik maar eens op de eerste link in mijn tekst!). Maar anyway thanks voor het meedenken!!

• Dennis_88
  • Laatst online: 18-11 19:45
Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2014 @ 15:12:
[...]

Hoi Dennis,

Thanks voor de link. Maar ik was deze website al tegengekomen (klik maar eens op de eerste link in mijn tekst!). Maar anyway thanks voor het meedenken!!
Sorry dat had ik niet gezien, ik heb even rondvraag gedaan en de mensen hier zeggen dat Skyscanner wel 1 vd voordeligste is, die filtert waar het goedkoopst is.

Wat je ook nog zou kunnen doen eens kijken om vanaf Duitsland/Belgie of Eindhoven te vliegen, soms scheelt dat een boel in de prijs.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dennis_88 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 15:19:
[...]

Wat je ook nog zou kunnen doen eens kijken om vanaf Duitsland/Belgie of Eindhoven te vliegen, soms scheelt dat een boel in de prijs.
Zoals je in de link van de TS al kan lezen gaat hij al via Duitsland....

@TS: ik denk niet dat je het veel goedkoper gaat vinden dan je zelf al gevonden hebt... je gaat letterlijk de hele wereld over, en ook nog in het hoogseizoen. Ik vind de prijs van 1250 euro die je gevonden al hebt al vrij scherp eigenlijk!

Alleen heb je dan wel twee overstapper, één met een lay-over van 14 uur en nog eentje van bijna 8 uur, is erg lang. Op de terugweg is dat beter (6 en 2.5 uur)

Virussen? Scan ze hier!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Kloppen die data wel?

In je TS geef je aan dat je van 14-7 tot 18-8 wilt gaan, of van 21-7 tot 18-8 - maar de link naar wat je gevonden hebt is voor een vlucht van 7-7 tot 18-8 :o

Geef even eenduidig aan wanneer je wilt gaan. Als wat je in je TS schijft klopt, moet je opnieuw gaan zoeken naar een vlucht...

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Google werkt ook wel ok, iig een goede start en idd skyscanner

https://www.google.nl/fli...4-07-14;r=2014-08-18;eo=e

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Andere goede site om te gebruiken is overigen http://matrix.itasoftware.com, hoewel je hem daar op dit moment ook niet goedkoper gaat vinden.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op zondag 08 juni 2014 @ 15:37:
Kloppen die data wel?

In je TS geef je aan dat je van 14-7 tot 18-8 wilt gaan, of van 21-7 tot 18-8 - maar de link naar wat je gevonden hebt is voor een vlucht van 7-7 tot 18-8 :o

Geef even eenduidig aan wanneer je wilt gaan. Als wat je in je TS schijft klopt, moet je opnieuw gaan zoeken naar een vlucht...
Klopt, maar dit was zover ik heb gekeken de goedkoopste optie. En daarom wijk ik ook van de genoemde datums af. Als blijkt dat het goedkoper is dat doe ik dat liever!

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11 14:55
Vliegtickets zoeken is een kunst op zich.. Als student heb je natuurlijk meer tijd dan geld, dus ik zou adviseren gewoon héél veel te klikken. Ik zoek altijd op Skyscanner, maar ook op WTC.nl (zij kopen bepaalde routes in als ik het goed heb, dus hebben ze tickets die andere aanbieders niet hebben) en ik klik ook altijd even door CheapTickets heen.

Misschien is het soms goedkoper om een retour Auckland te zoeken en dan los bij Air New Zealand een binnenlandse retour te boeken. Etihad wil vast winst maken op het binnenlandse ticket dat ze bij ANZ inkopen en daar betaal je nu ook voor.

Zeker proberen vanaf verschillende luchthavens te vertrekken (DUS/BRU/AMS) en je kan ook zgn. open jaw zoeken, met een andere vertrek- of aankomstluchthaven (bijv. AMS-AKL en dan AKL-DUS), soms scheelt dat ook nog.

Good luck!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

http://matrix.itasoftware.com/

Ik gebruik alleen nog deze aangezien die mij altijd de goedkoopste vlucht oplevert. Deze is mat name ook goed in het vinden van vluchten als je datums flexibel zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door evilution op 08-06-2014 17:02 ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik zoek meestal met paperflies.com , nu kan ik niks goedkoper vinden dan je al hebt.

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-11 03:08
Misschien dat dit trucje nog werkt: http://www.urlaubspiraten...lien-neuseeland-fuel-dump

Door bij bepaalde boekingssites (expedia.de werkte gisteren nog) een binnenlandse Indonesische vlucht eraan te plakken wordt je totaalprijs ineens een paar 100 euro goedkoper. NZ zit ook tussen de mogelijkheden. In het hoogseizoen werkt het echter niet zo. Vannacht wel een retourtje Jakarta geboekt in oktober voor €360 :*)

edit: nee, lijkt niet meer te werken. holidaypirates is echter wel een aardig site om in de gaten te houden voor speciale aanbiedingen of error fares.

[ Voor 13% gewijzigd door Atomsk op 08-06-2014 18:24 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Pagina: 1