Hallo MedeTweakers,
Ik heb een vraag met redelijk spoed. Ik heb binnen 5 weken vakantie (gelukkig
) en wil naar NZ (New Zealand) gaan. Ik ga dan slapen bij mijn vriendin die daar woont. Ik zou graag willen weten wat het goedkoopst is om er heen te gaan (en weer terug
). Ik moet dan bij het vliegveld van Christchurch belanden (Mijn vriendin woont daar 10 rijden vandaan.). Ik heb uiteraard zelf al gezocht, voor de goedkoopste vlucht. Ik ben helaas een student en heb niet de breedste portemonnee. De goedkoopste optie die ik heb gevonden is:
Deze optie is via DE, Mochten de totale kosten minder zijn door naar DE te rijden dan kies ik die optie.
Het gaat om de periode van 14 juli tot 18 augustus of 21 julie tot 18 augustus. Mocht het goedkopers zijn om op een andere datum rond de genoemde datum te gaan dan neem ik dat voor lief. Ik weet dat ik geen visum nodig heb omdat ik een geboren en getoge Nederlander ben. Dit staat bij punt 5. Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.
(mocht ik iets niet goed hebben gedaan dan verneem ik dat graag. Dan zal ik dat ASAP veranderen!)
Ik heb een vraag met redelijk spoed. Ik heb binnen 5 weken vakantie (gelukkig
Deze optie is via DE, Mochten de totale kosten minder zijn door naar DE te rijden dan kies ik die optie.
Het gaat om de periode van 14 juli tot 18 augustus of 21 julie tot 18 augustus. Mocht het goedkopers zijn om op een andere datum rond de genoemde datum te gaan dan neem ik dat voor lief. Ik weet dat ik geen visum nodig heb omdat ik een geboren en getoge Nederlander ben. Dit staat bij punt 5. Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen.
(mocht ik iets niet goed hebben gedaan dan verneem ik dat graag. Dan zal ik dat ASAP veranderen!)