Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ambiepuurtje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-06-2021
Hallo,

Als nieuweling op het forum (lees ik regelmatig artikelen) wil ik graag een vraag stellen.
Onlangs is mijn htc one (M7) uit mijn tas gevallen. Hier zat een bookcase omheen, waardoor jet glas nog heel is, echter is het LCD scherm kapot.

Het scherm trilt en de verhoudingen kloppen niet meer. Vrij lullig na 6 jaar een telefoon te verzekerd hebben en deze dus niet.

Ik vroeg me af waar ik het op een goede en Zo goedkoop mogelijke manier kam laten maken.
Op internet wordt ik helaas niet veel wijzer.

Enige ervaringen of suggesties?

Alvast bedankt!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:34

reiker

dan jij!

Even langs een belwinkel/telefoonreparatieshop? Of zelf een nieuw scherm kopen en erin zetten, zijn ongetwijfeld handleidingen voor te vinden.

Zo gezegd, zo gedaan.

• Joshh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-11 12:47
Zal bij de HTC One m7 niet met gemak gaan, zelf repareren. Als je telefoon niet ouder is dan 6 maanden kun je proberen met HTC zelf te bellen en dat het nog onder garantie gemaakt kan worden.

Anders wordt het toch even naar een reparatieshop gaan. Kosten rond 170 euro.

En anders via de inboelverzekering proberen?

• Ambiepuurtje
Inboedel valt niet mee helaas. Ik heb hem nog geen 6 maanden, maar omdat ik hem onbewust heb laten vallen zal de garantie niet mee vallen. Al is niet geschoten altijd mis!

Verwijderd

Waarom valt de inboedelverzekering niet mee?

• Ambiepuurtje
Bij het meeste wat ik invul komt er uit dat het niet vergoed wordt.
Tenzij iemand ervaring heeft en weet wat ik in moet vullen? :)
Pagina: 1