Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanako
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-10 13:00
hoi allemaal,

Ik ben momenteel bezig met mijn scriptie over trailers, daarmee heb ik jullie hulp nodig!

Zouden jullie mij willen helpen door middel van mijn survey in te vullen.

*knip*

Alvast bedankt!

Tan Vo

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 08-06-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

In je eerste opsomming van genres staat Crime twee keer in de lijst. En waarom gebruik je twee tv-spots in de enquête i.p.v. echte trailers? De lengte van een promotievideo zal wel onderdeel zijn van je thesis, maar het maakt de vraagstelling wel wat onduidelijk. Een tv-spot heeft een ander doel en vorm van inzet dan een trailer.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 16:34
Zie Het algemeen beleid #verbodenspam:
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep waarin je dat topic wil plaatsen. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic ruimte en aanleiding moet zijn voor discussie.
Je kunt toestemming aanvragen bij argro en/of Ramzzz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-10 12:00

Ardana

Mens

En ik mis SciFi als genre, toch niet een onbekend of klein genre lijkt me.

En WTF, wat heeft het zetten van woorden in de juiste volgorde met films te maken???

En ik mis nogal wat emoties: nieuwsgierigheid, verveling. Je kan alleen kiezen voor "none", niet voor "other". De uitlijning van de cijfers is niet evenredig geschaald, ik denk dat daardoor mensen eerder een verkeerde keuze maken.

Naja, 'k vind het een slechte survey, ingevuld vanwege nieuwsgierigheid, maar had eigenlijk de moeite niet moeten nemen.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie frickY in "Thesis over trailers" voor wat je moet doen om toestemming aan te vragen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.