Vandaag heb ik mijn pc opgengemaakt om de cooling op de cpu om te draaien (deze zat verkeerd om), ging allemaal prima zo gedaan.
Maar nu probeer ik heb op te starten en dan beginnen de problemen....
Als ik de aan-knop indruk gaan de fan's allemaal draaien, videokaart wordt ietsjes warmer (wrsch doet ie iets) alleen geen beeld....
Ik heb zowel de dvi als hmdi poort gebprobeerd en kreeg niks.
Dus ik dacht ik laat hem even draaien en ben even broodje gaan eten en even tv gekeken, ik kom terug nog steeds hetzelfde geen beeld....
Dus ik wil hem vervolgens uitzetten met de aan-knop op de voorkant maar die reageert niet meer, vlak voordat ik een broodje ging eten had ik de pc al een keer aan en uit gezet met die knop, die werkte toen wel. Maar nu kom ik terug en doet hij het niet meer.
Heb hem uiteindelijk uitgekregen door de switch knop op de voeding om te zetten, maar nu start hij ook al niet meer op.... helemaal dood.
Wat moet ik doen? ik stress m nogal nu, heb al even problemen met de gpu dat hij nogal warm wordt en na een tijdje eruit knalt(heb hierover een topic bij cooling).
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen want ik wordt echt gek en ben super bang dat hij kapot is
groetjes,
Lyecer
Maar nu probeer ik heb op te starten en dan beginnen de problemen....
Als ik de aan-knop indruk gaan de fan's allemaal draaien, videokaart wordt ietsjes warmer (wrsch doet ie iets) alleen geen beeld....
Ik heb zowel de dvi als hmdi poort gebprobeerd en kreeg niks.
Dus ik dacht ik laat hem even draaien en ben even broodje gaan eten en even tv gekeken, ik kom terug nog steeds hetzelfde geen beeld....
Dus ik wil hem vervolgens uitzetten met de aan-knop op de voorkant maar die reageert niet meer, vlak voordat ik een broodje ging eten had ik de pc al een keer aan en uit gezet met die knop, die werkte toen wel. Maar nu kom ik terug en doet hij het niet meer.
Heb hem uiteindelijk uitgekregen door de switch knop op de voeding om te zetten, maar nu start hij ook al niet meer op.... helemaal dood.
Wat moet ik doen? ik stress m nogal nu, heb al even problemen met de gpu dat hij nogal warm wordt en na een tijdje eruit knalt(heb hierover een topic bij cooling).
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen want ik wordt echt gek en ben super bang dat hij kapot is
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8320 Black Edition | € 123,50 | € 123,50 |
| 1 | Gigabyte GA-970A-DS3P | € 61,59 | € 61,59 |
| 1 | XFX Radeon HD7950 Double Dissipation Edition | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Sharkoon T28 | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,62 | € 26,62 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 58,04 | € 58,04 |
| 1 | OCZ ZS Series 650W | € 59,50 | € 59,50 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 120GB | € 56,- | € 56,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 600,05 | |
groetjes,
Lyecer