Where is my Oscar for acting like my life isn't falling apart?
Wil je deze microfoon gaan gebruiken om 'over' filmpjes heen te praten, of wil je hem gaan gebruiken bovenop een camera?
In het eerste geval, zal dit een prima microfoon zijn. In het tweede geval zou ik nog even verder zoeken.
Ja, ik wil namelijk game video's gaan maken.Flans schreef op zondag 08 juni 2014 @ 13:34:
Ik zou een camera kopen als je youtube filmpjes wilt maken
Wil je deze microfoon gaan gebruiken om 'over' filmpjes heen te praten, of wil je hem gaan gebruiken bovenop een camera?
In het eerste geval, zal dit een prima microfoon zijn. In het tweede geval zou ik nog even verder zoeken.
Iig, bedankt voor je hulp
Where is my Oscar for acting like my life isn't falling apart?
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
[ Voor 24% gewijzigd door Bartske op 12-06-2014 13:58 ]
Ja, voor op Youtube.Bartske schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:57:
ga je live commentaar geven op je video of ga je er later overheen praten?
sorry, couldn't resist
http://tweakers.net/categorie/664/voedingen/producten/
Hier een voorbeeld waar een hoop foute/slechte voedingen boven aan het lijstje staan(corsair cx..m), zoek ook op andere sites reviews/informatie op!
Heeft een microfoon een voeding nodig?redbullet schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:16:
Verwacht niet alles wat boven aan staat goed is!
http://tweakers.net/categorie/664/voedingen/producten/
Hier een voorbeeld waar een hoop foute/slechte voedingen boven aan het lijstje staan(corsair cx..m), zoek ook op andere sites reviews/informatie op!
In de pricewatch staat ook de Trust Starzz, heeft 2 reviews, conclusies zijn wel positief.
[ Voor 10% gewijzigd door CappieL op 12-06-2014 14:22 ]
Sommigen wel jaCappieL schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:20:
[...]
Heeft een microfoon een voeding nodig?
In de pricewatch staat ook de Trust Starzz, heeft 2 reviews, conclusies zijn wel positief.
zie Wikipedia: Condensatormicrofoon
[ Voor 15% gewijzigd door kroegtijger op 12-06-2014 14:23 ]
Thnx voor de info, weer wat geleerdkroegtijger schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:23:
[...]
Sommigen wel ja
zie Wikipedia: Condensatormicrofoon
Het gaat erom dat je niet blindelings alles moet kiezen omdat het boven aan staat bij tweakersCappieL schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:20:
[...]
Heeft een microfoon een voeding nodig?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.