Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 09:05
Hallo,

Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen dus doe ik het hier.
Mijn oma heeft last van haar hart. Hier zijn we met de familie bezorgd om. Nu vroeg ik me af, is er een armband die je hartslag meer en die een alarm/waarschuwing geeft als je hartslag te hoog/laag/anders dan normaal is? Ik zag de Galaxy Gear Fit, maar kan deze continu (dus de hele dag door) de hartslag meten en dan automatisch als er iets mis is een melding geven? Of is er een andere soortgelijke oplossing? Mijn oma heeft een Android smartphone (ik zou er unofficial cm11 met Galaxy gear apps op kunnen zetten).

Heel erg bedankt!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:05

BPP

Ben er niet in thuis, maar kan je niet beter voor iets professionelers/betrouwbaarders gaan?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kan hier beter een professionele oplossing voor zoeken. Voor medische toepassingen moet je geen onbetrouwbare commercieel verkrijgbare zut kopen. Overleg met de behandelend arts.

Ik pas overigens je titel even aan. Roepen om hulp is niet nodig, want GoT is geen helpdesk ;) Daarnaast verplaats ik dit naar het juiste subforum.

[ Voor 29% gewijzigd door RoD op 08-06-2014 12:15 ]

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-11 18:43
Ik weet dat dit al een ouder topic is maar aangezien de vraag nog niet beantwoord is plaats ik deze reactie.

De gear fit kan niet constant je hartslag meten, je moet zelf de meting starten en de instructies geven aan dat je zo stil mogelijk moet blijven zitten.
Het is dus meer een gimmick dan echt nuttig, behalve om je hartslag voor en na het inspannen te kunnen vergelijken.

En voor de rest ben ik het met bovenstaande reacties eens dat je voor serieuze medische problemen nooit een oplossing moet zoeken in dit soort producten.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog