In een project dat ik graag zou starten is het belangrijk om via de app en website betalingen te kunnen doen. Betalingen met zowel krediet- als debetkaarten moeten mogelijk en zo veilig mogelijk verlopen. Hiernaast kan ik natuurlijk ook Paypal toevoegen, maar dit zijn voornamelijk de manieren waarop de klant zou moeten kunnen betalen.
Daarnaast vroeg ik me af hoe het gemakkelijk is voor iemand om op iOS, Android en misschien WP om betalingen door te kunnen voeren zonder hun kaart bij de hand te hebben. Aangezien het in België verplicht is om een Digipass te gebruiken bij de betalingen, zou ik dit graag wel zo houden voor betalingen via de computer maar het gemakkelijker maken voor mobiele systemen. Zelf heb ik er geen weet van hoe het het gemakkelijkste zou zijn voor de klant en daarom kom ik hier voor hulp.
Daarnaast vroeg ik me af hoe het gemakkelijk is voor iemand om op iOS, Android en misschien WP om betalingen door te kunnen voeren zonder hun kaart bij de hand te hebben. Aangezien het in België verplicht is om een Digipass te gebruiken bij de betalingen, zou ik dit graag wel zo houden voor betalingen via de computer maar het gemakkelijker maken voor mobiele systemen. Zelf heb ik er geen weet van hoe het het gemakkelijkste zou zijn voor de klant en daarom kom ik hier voor hulp.
- Wat is een goede API om betalingen door te voeren? (Liefst met een klein percentage en geen vaste betalingskost aangezien de betaling vaak klein zijn)
- Welke gegevens worden best opgeslagen in de database van de website?
- Hoe moet het betalen verlopen via een mobiel platform?