Hallo allemaal,
Gisteravond kwam ik erachter dat mijn Microfoon van mijn Tritton 720+ Pro het niet meer deed.
Dus ik besloot het besturingsprogramma opnieuw te installeren.
vervolgens ging ik naar Configuratiescherm daarna naar apparaat beheer en toen heb ik het bijpassende besturingsprogramma verwijderd.
Na het opnieuw opstarten gaf mijn skype aan dat er geen audio apparaat beschikbaar was.
Vervolgens ging ik weer naar 'Apparaat beheer' en zag ik dat al mijn andere audio apparaten dezelfde error aangaven.
Ik ben op dit moment nog niet van plan om mijn hele pc opnieuw te installeren, omdat ik eerst graag een andere oplossing wil vinden.
Ook staat er een uitroepteken bij het apparaat maar ik neem aan dat dat voor zichzelf spreekt.
Het gaat om de Audio apparaten: (2x = staat twee keer aangegeven in de lijst)
- High Definition Audio-apparaat (2x)
- Microsoft Streaming Clock-proxy
- Microsoft Streaming Kwaliteitsbeheer Proxy
- Microsoft Streaming Service-proxy
- Microsoft Streaming Tee/Sing-to-Sink-Conversieprogramma (2x)
- NVIDIA High Definition Audio (2x)
- TRITTON 720+ Headset
- Vertrouwde Microsoft-audiostuurprogramma's
Hier is de Exacte error code die ik krijg:
Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
{Kan apparaatstuurprogramma niet laden}
Kan apparaatstuurprogramma %hs niet laden.
Foutstatus: 0x%x
Al wil ik het besturingsprogramma bewerken staat er dat de nieuwste versie al is geïnstalleerd.
Alvast bedankt,
Youri
Gisteravond kwam ik erachter dat mijn Microfoon van mijn Tritton 720+ Pro het niet meer deed.
Dus ik besloot het besturingsprogramma opnieuw te installeren.
vervolgens ging ik naar Configuratiescherm daarna naar apparaat beheer en toen heb ik het bijpassende besturingsprogramma verwijderd.
Na het opnieuw opstarten gaf mijn skype aan dat er geen audio apparaat beschikbaar was.
Vervolgens ging ik weer naar 'Apparaat beheer' en zag ik dat al mijn andere audio apparaten dezelfde error aangaven.
Ik ben op dit moment nog niet van plan om mijn hele pc opnieuw te installeren, omdat ik eerst graag een andere oplossing wil vinden.
Ook staat er een uitroepteken bij het apparaat maar ik neem aan dat dat voor zichzelf spreekt.
Het gaat om de Audio apparaten: (2x = staat twee keer aangegeven in de lijst)
- High Definition Audio-apparaat (2x)
- Microsoft Streaming Clock-proxy
- Microsoft Streaming Kwaliteitsbeheer Proxy
- Microsoft Streaming Service-proxy
- Microsoft Streaming Tee/Sing-to-Sink-Conversieprogramma (2x)
- NVIDIA High Definition Audio (2x)
- TRITTON 720+ Headset
- Vertrouwde Microsoft-audiostuurprogramma's
Hier is de Exacte error code die ik krijg:
Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
{Kan apparaatstuurprogramma niet laden}
Kan apparaatstuurprogramma %hs niet laden.
Foutstatus: 0x%x
Al wil ik het besturingsprogramma bewerken staat er dat de nieuwste versie al is geïnstalleerd.
Alvast bedankt,
Youri
[ Voor 3% gewijzigd door loliggelol op 08-06-2014 15:22 ]