Videolinks verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Underminer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 17:45
Een tijd terug kreeg je linkjes onder videos te zien waarmee je de content in verschillende resoluties kon bekijken. Daar maakte ik op Android handig gebruik van om de video af te spelen op mijn TV door de link te openen via een app als BubbleUPNP of XBMCremote.

Is er een mogelijkheid om dit alsnog te doen? Was echt ideaal om de reviews in full hd te kijken als je op dat moment toch al op de bank zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik krijg met mijn HTC One (Android 4.4.2, Sense 5.5) nog steeds de mogelijkheid om filmpjes af te spelen op diverse resoluties. Maar ik zie inderdaad dat je via een laptop (met IE9 op dit moment) oid in de filmpjes je resolutie moet instellen.

Een mogelijkheid is om via http://tweakers.net/devicedetect/ het eea te forceren, zodat je er alsnog op kan klikken (de buttons klikken bedoel ik daarmee).

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 10-06-2014 13:00 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Underminer
Ik zie enkel de streamone player. Geen links. Welk device profile heb je het over?

Screenshot:

https://drive.google.com/...lVNEVa1NpQnBzNnBjSnc/edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Screenshot werkt niet: "You need permission"

Kijk voor device profile(s) op de genoemde link: http://tweakers.net/devicedetect/

[ Voor 49% gewijzigd door Raven op 10-06-2014 19:00 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Underminer
Screenshot zou nu zichtbaar moeten zijn. Punt is dat ik zowel voor de profielen groot en klein scherm geen directe link naar de video stream zie, alleen de player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

crisp

Devver

Pixelated

Tot voor kort boden we voor Android simpelweg de streamlinks aan, maar aangezien onze videoplayer nu ook goed werkt op Android browsers is deze vervangen door onze volledige player.

Ik begrijp dat de directe streamlinks handig kunnen zijn, maar om die (weer) beschikbaar te maken is eigenlijk een feature request, dus ik schop deze even naar de buren ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:34

MsG

Forumzwerver

Sowieso als je in Android een dergelijke video alsnog fullscreen afspeelt krijg je de Android native deelknoppen toch weer te zien, waarbij ook de XBMC remote app staat? Zo doe ik het altijd met een random video.

Edit: Hmm bij Tweakers niet blijkbaar. Ook start de player niet als ik op play druk. Het lijkt alsof de tweakers player niet helemaal lekker werkt. Als ik op de fullscreenknop druk krijg ik te zien dat ik met een druk op escape weer er uit kan :-P.

[ Voor 37% gewijzigd door MsG op 20-06-2014 00:36 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Underminer
Nog maar even een update met een workaround en wat analyse.

Ik wil graag videolinks zien op mijn moto g:

Je user-agent string is: Mozilla/5.0 (Linux; Android 4.4.4; XT1032 Build/KXB21.14-L1.40) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/37.0.2062.117 Mobile Safari/537.36

Je wordt herkend als:

Browser-id: firefox,14:android
Browser: Firefox 14
Platform: Android
Mobile device: JA
Javascript: JA

Door trial en error ben ik er achter gekomen dat de bepalende factor de chrome versie is. Bij chrome 30 zie ik wel links, bij chrome 31 niet.

De recenste versie van Firefox for android is daarmee een workaround. In die browser zie ik de links wel

Je user-agent string is: Mozilla/5.0 (Android; Mobile; rv:32.0) Gecko/32.0 Firefox/32.0

Je wordt herkend als:

Browser-id: firefox,32:android
Browser: Firefox 32
Platform: Android
Mobile device: JA
Javascript: JA

Bij de ontwikkeling van Firefox mobile hebben ze echt goed over deze use-case nagedacht trouwens: met een long-press op de videlink krijg je direct een optie om de link met je favo app (XBMC remote in mijn geval) af te spelen. super!

Ondanks de workaround zou een vinkje in weergaveopties voor videolinks top zijn!

[ Voor 10% gewijzigd door The Underminer op 07-09-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik mis de links er onder ook best wel, veel handiger naar mijn mening, voor op je touchdevice. :)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Pagina: 1