Problemen met ontwaken uit slaapstand

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenscheel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-02 15:38
Beste tweakers,

Op dit moment ben ik bezig met het opzetten van een eigen server, hierop draait vrij weinig behalve Plex media server en wat andere programma's.

De server gaat na 30 minuten automatisch in slaapmodus (S3) en doet dit ook perfect. Alles gaat uit en alleen het standby lampje gaat knipperen. Echter als ik nu de pc probeer te "wekken" hoor je de fans en HDD opstarten maar er komt geen stroom naar me muis, keyboard en ook krijg ik geen beeld.

Ik heb al verschillende opties geprobeerd, waaronder BIOS opnieuw te flashen. Power management op verschillende standen gezet en ook geprobeerd op het voor elkaar te krijgen via WOL maar helaas werkt ook dit niet.

Mijn pc:
  • MSI G41M-P33
  • Intel Core 2 Quad Q6600
  • AMD Radepon HD 7700
  • OCZ Agility 3 SSD
  • WDC WD20EFRX 2TB HDD
  • DDR3 8GB Dual Channel Memory
  • Windows 8.1
Mochten jullie tips hebben waar ik naar kan kijken, of vragen hebben over meer informatie dan hoor ik dat graag

Alvast bedankt voor jullie hulp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:15

TommieW

Numa numa.

Welk OS gebruik je? Heb je de drivers van de chipset al geïnstalleerd?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikbenscheel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-02 15:38
TommieW schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:33:
Welk OS gebruik je? Heb je de drivers van de chipset al geïnstalleerd?
Excuses, heb het er gelijk bij gezet. Gebruik Windows 8.1. Heb de laatste drivers van de chipset geinstalleerd die ik kon vinden op de website van MSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Probeer dit eens:
Control Panel -> Hardware & Sound -> Power Options -> Change Plan Settings (of current selected plan) -> Change Advanced Power Settings -> USB Selective Suspend Setting -> Disable (both)

Control Panel -> Hardware & Sound -> Power Options -> Change Plan Settings (of current selected plan) -> Change Advanced Power Settings -> PCI-Express -> Link State Power Management -> Disable (both)
Bron.