EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Sjemig, wat een gaaf ding zeg
En ik dacht dat de breedbeeld TFT monitor van Apple de mooiste was
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
jezus man die prijs $22.750 ..... DUUUUURRRRR
valt mee voor zoiets vind ik...
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Ok, nu is de leukigheid van Twinvieuw eraf
Als je beschoten wordt moet je al 5 min. zoeken waar de schutter zit... :-)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Zo mooi vind ik um niet.
Waar ik werk verkopen ze 24" TFT schermen en die zijn pas leip daar is dat Apple schermpje nix bij.
Kost wel 33.000 piek zo'n scherm maar dan heb je ook wat
Waar ik werk verkopen ze 24" TFT schermen en die zijn pas leip daar is dat Apple schermpje nix bij.
Alle proemn in n drek
Leuk spul
Ik had ze al een keer via de HP site gezien; die hebben er een koppeling heen i.v.m. hun zware workstations.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
ow pff dat ding. die ligt al een jaar ongebruikt onder m'n bed.
Het ligt er maar net aan hoe je VET opvat - als je het hebt over het GEWICHT van de monitor, denk ik dat ik toch de vetste monitor heb. Een iiyama Visionmaster pro 510 Weegt een goede 39 kg
Ach, deze is ook maar zo'n slordige FL 56.000,= who cares?Op zondag 10 juni 2001 21:28 schreef Bierkameel het volgende:
Zo mooi vind ik um niet.
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
nee maar die zal ik best wel willen hebbenOp maandag 11 juni 2001 00:59 schreef GeonetiX het volgende:
http://www.panoramtech.com/gvr120e.htm
jammer dat het geen monitor is![]()
gaaf spul hoor
jammer dat t voor de gemiddelde tweaker vrijwel onmogelijk is om zoiets aan te schaffen
of je tweakt zelf zon ding in elkaar
jammer dat t voor de gemiddelde tweaker vrijwel onmogelijk is om zoiets aan te schaffen
of je tweakt zelf zon ding in elkaar
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Idd.Op maandag 11 juni 2001 01:04 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
nee maar die zal ik best wel willen hebben
Als ik die kan krijgen,
dan MAAK ik er wel ruimte voor
http://mrfloris.com
Pagina: 1