Hi Allemaal,
Ik heb nu een paar dagen Watch dogs in mijn bezit.
De installatie probleemloos door.
Nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
na een bepaalde tijd (soms is dit 5 min soms 30 minuten, geen touw aan vast te knopen) loopt Watch Dogs vast. Het geluid blijft hangen en vervolgens slaat het beeld ook vast. Vervolgens moet ik de hele pc opnieuw opstarten en begint het verhaal weer vanaf vooraan.
Ik heb mijn AMD R9 270 videokaart geupdate met de laatste beta drivers 14.6 en ook het moederbord is geupdate. (Asrock Extreme 3 naar versie 1.40)
Uplay in offline modus geprobeerd en ook de settings ingame veranderd. Ook de settings op low gezet om te testen, maar hetzelfde resultaat.
Temperaturen zijn ook normaal.
Config:
AMD FX8350
Asrock 970 Extreme 3 R2.0
8GB werkgeheugen
Samsung Evo 840 SSD 120GB
Seagate Baracuda 1TB
MSI R9 270 gaming edition videokaart.
Iemand ervaring hiermee of suggesties?
Mvg, Niels
Ik heb nu een paar dagen Watch dogs in mijn bezit.
De installatie probleemloos door.
Nu loop ik tegen het volgende probleem aan:
na een bepaalde tijd (soms is dit 5 min soms 30 minuten, geen touw aan vast te knopen) loopt Watch Dogs vast. Het geluid blijft hangen en vervolgens slaat het beeld ook vast. Vervolgens moet ik de hele pc opnieuw opstarten en begint het verhaal weer vanaf vooraan.
Ik heb mijn AMD R9 270 videokaart geupdate met de laatste beta drivers 14.6 en ook het moederbord is geupdate. (Asrock Extreme 3 naar versie 1.40)
Uplay in offline modus geprobeerd en ook de settings ingame veranderd. Ook de settings op low gezet om te testen, maar hetzelfde resultaat.

Temperaturen zijn ook normaal.
Config:
AMD FX8350
Asrock 970 Extreme 3 R2.0
8GB werkgeheugen
Samsung Evo 840 SSD 120GB
Seagate Baracuda 1TB
MSI R9 270 gaming edition videokaart.
Iemand ervaring hiermee of suggesties?
Mvg, Niels