Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Custom CSS

Pagina: 1
Acties:

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-11 15:44
Ik heb al een aantal jaar Custom CSS aanstaan, maar sinds de laatste layoutwijziging alles in commentaar gezet d.m.v. /* en */.

Nu wilde ik weer daarna onderaan een regel toevoegen, en na het bevestingen van de aanpassing was de CSS kapot. :(
In het stuk wat in commentaar staat, wordt evengoed bekeken of er iets in staat wat niet mag. Met het gevolg dat binnen mijn commentaarstuk tekst wordt aangepast naar { /* DELETED */ }.

Ten eerste klopt de CSS niet meer want direct na de */ wordt de CSS verder uitgevoerd, waarna hij meteen een sluit-accolade ziet zonder een voorafgaande open-accolade.
En ten tweede ben ik een deel van de code kwijt die ik ter voorbeeld nog had opgeslagen.

Is het mogelijk om bij het controleren van de Custom CSS alles wat in commentaar staat over te slaan?

Speel ook Balls Connect en Repeat

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Dan had je er waarschijnlijk rules in staan die banners zouden verbergen ;)

Maar het is inderdaad netter om alles wat al in commentaar staat sowieso te negeren. Ik weet alleen niet of dat bij ons prioriteit gaat krijgen...

Intentionally left blank