Windows 8.1 installeert updates niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plls
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-03-2022
Telkens als ik mijn PC afsluit moeten er updates (26 ondertussen) geïnstalleerd worden. deze worden wel gedownload maar als ik de computer opnieuw opstart en de updates moeten geïnstalleerd worden stoppen deze na 35% en wordt de computer gewoon opgestart zonder de installaties af te maken.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de updates gewoon geïnstalleerd worden?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-10 23:45

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Staat er iets in de logfiles?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-10 17:33
Waarschijnlijk is er een corruptie ontstaan in een van de gedownloade packages. Windows zal reeds gedownloade packages nooit opnieuw downloaden.

Mijn advies is om de gehele inhoud van de map "C:\Windows\SoftwareDistribution" te deleten. Daar staan alles update packages.

Hierna rebooten en dan moet het werken.

LET OP ==> De consequentie hiervan is dat de lijst met reeds geinstalleerde updates geleegd wordt. Dit kan geen kwaad maar ziet er de eerste keer 'raar' uit ;-)

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plls
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-03-2022
Thanks! volgens mij is het nu gelukt. moest daarna 2x rebooten, maar nu staan er geen updates meer klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-10 17:33
Plls schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 11:39:
Thanks! volgens mij is het nu gelukt. moest daarna 2x rebooten, maar nu staan er geen updates meer klaar
Fijn om te horen!!!

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:52
Je kom ook 'probleem oplossen' in start intypen en de probleemoplosser van Windows update starten. Die had dit waarschijnlijk ook gefixt
Pagina: 1