Vraagje over Google Apps for Business

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-10 13:02
Our systems scan and index emails and some other user data for multiple purposes; this scanning is 100% automated and cannot be turned off. Scanning enables us to, for example, perform spam and malware detection, sort email for features like Priority Inbox, and return fast and powerful search results when users search for information in their accounts. The scanning and indexing that our systems run also enable us to display contextually relevant advertising, including in Gmail. If your domain disables ads, we will not use your data to display such advertising to your users. Domains using the free Standard Edition of Google Apps cannot disable ads.
Op dit moment zit ik bij google apps free, ik denk er echter over om over te stappen naar Business. Maar na dit te lezen zie ik niet zo veel verschil als het om privacy van gmail gaat, want ze scannen en slaan alles nog steeds op. Tenminste dat is wat ik hier uit opmaak, klopt het wat ik denk of zit ik er naast?

Quote van: https://support.google.co...762?hl=en&ref_topic=29818

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Dat klopt, alleen kun je er wel voor kiezen het niet te laten gebruiken voor advertenties, maar ver scannen ze het ook gewoon. Dus als je alleen daarvoor wil overstappen heeft het weinig zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riuujin
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-10 13:02
Waarom zouden bedrijven dan Google Apps for Business nemen (gehost bij google) ? Ik heb het gevoel dat ik iets mis namelijk, want ik kan me niet voor stellen dat bedrijven dit zouden willen met hun bedrijfsmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7Grendel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-09 21:22
Gmail is een zeer bekende partij in de e-mailwereld, heeft een van de beste spamfilters en wordt doorgaans gezien als de beste webmail. Met Google Apps heb je een stuk zekerheid, een bekende en betrouwbare interface van een bedrijf die niet van de ene op de andere dag om zal vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:31
Google Apps free word niet meer gedaan ;) Daar zijn ze 2 jaar geleden mee gestopt. De enige reden dat jij dat nog hebt is omdat je het dan al had, maar nieuwe FREE accounts doen ze niet meer. Vanaf heden zal dus iedereen de betaalde versie alleen kunnen gebruiken ;)

Er is nauwelijks verschil tussen de oude FREE en Business. Je krijgt alleen een stuk meer webspace/email opslag en een aantal extra features.

[ Voor 21% gewijzigd door tcviper op 29-09-2014 15:13 ]

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7Grendel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-09 21:22
tcviper schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:12:
Er is nauwelijks verschil tussen de oude FREE en Business. Je krijgt alleen een stuk meer webspace/email opslag en een aantal extra features.
Business (of Google Apps for Work, zoals het nu officieel heet) biedt persoonlijke ondersteuning, geen advertenties en een paar gizmo's die volgens mij niet zoveel worden gebruikt. Als je nu een gratis account hebt moet je die koesteren, ik heb gezien dat mensen vier cijfers bieden voor een 50 gratis gebruikers account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFW
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 15:24

FFW

Oude thread herboren : mijn vraag is ook over Google Apps 4 business. Ik werk aan een startup met collega's in gebieden waar nog geen breedband internet is. Ik wil wel graag met ze online samenwerken.

Momenteel gebruiken we een wirwar van gratis accounts : Gmail, Skype, Dropbox..ik wil dit graag consolideren in 1 suite : de Google suite lijkt dan voor de hand liggend.

Mijn eigen gmail is al erg oud en lijkt de hele suite te hebben. Mijn collega's hebben jongere accounts en hebben de suite niet.

Hoe functioneert Hangouts bij lage bandbreedtes van bv 1Mb/s down 245Kb/s up ? vraag beantwoord

[ Voor 6% gewijzigd door FFW op 26-10-2016 11:37 ]

Pagina: 1