Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:04
Ik heb grote interesse in de Nokia Treasure Tag WS-2, ik kan hem alleen nog steeds niet vinden behalve bij expansys waar die duur is en ik niet zo'n goed gevoel bij heb. Vandaag vond ik hem ook bij knaldeals.com, iemand bekend met die winkel?

Of weet iemand waar je anders ook de WS-2 kan kopen? Of zijn er al mensen met ervaringen met deze tag?

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-11 14:48
In de pricewatch staan al 3 andere winkels....

pricewatch unsorted: Nokia Nokia WS-2 Treasure Tag black

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

• Worsteneter
Zoals je ziet is hij slecht leverbaar en ligt de prijs ver boven de adviesprijs ;)

• BaseT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-07 08:03
Op ebay te vinden voor €23 inclusief verzendkosten.

Geen idee wat de adviesprijs is :)

Is er iets fout? "Ik heb het niet gedaan"

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:50

13art

Moderator Mobile
--> MAA

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Worsteneter
Ik heb er een gekocht via ebay, moet binnen nu en 2 week binnenkomen. Zal mijn ervaringen delen.

• Sergeh
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-11 07:54
En? Hoe bevalt de tag? Wil er zelf ook enkele aanschaffen... Maar lees nu ook dat er "opplakbare" zijn die met verschillende types telefoon werken. Dus, hoe zijn jouw ervaringen tot nu toe?

• capsoft
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 10:42
Mij lijkt die ws-10 juist leuk, maar die is ook slecht leverbaar en de prijs ligt ver boven de adviesprijs

• Worsteneter
Het is een leuk ding, maar hij piept veel te snel (10-15m) dus als je naar boven loopt kan die al af gaan. Verder gaat die soms ook uit het niets af, maar dat gaat snel over. Beetje awkward als je in de bieb zit en even naar de wc gaat maar je sleutel achter laat :P

Kaart idee is leuk, maar het zend niet zelf een signaal uit dus het gaat meer om de laatste situatie waarbij telefoon en sleutel verbonden waren.

Het is wel een leuke gimmick, maar weet niet in hoeverre het echte toegevoegde waarde heeft.

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Krijg ook steeds, na een paar weken, dat de batterij bijna leeg is. Tsja, echt nuttig vind ik de treasure tag nog niet. Wel schijn je met de Nokia Selfie app de tag te kunnen gebruiken als afstandsbediening.

Batterij moet 2 jaar meegaan.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Pagina: 1