Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Youtube kanaal vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Processorkoeler
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-11 16:05

Processorkoeler

Geen stock koeler

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een youtube account waar ik wel eens video's op post voor de lol.
Echter staat er nu als gebruikersnaam mijn volledige naam. Voorheen kon ik hier gewoon een naam invullen.

Sinds dat gedoe met Google+ snap ik er weinig van, alles komt in kringen, reacties worden gedeelt enzovoort, een prutsysteem.
Als ik mijn Google+ account verwijder en ik dan weer op Youtube ga, moet ik het weer aanmaken; ik kan anders niets doen.

Dus: Hoe wijzig ik mijn gebruikersnaam op Youtube (als kanaalnaam)? Er staat nu dus gewoon mijn volledige naam in plaats van (bijv.) ProcessorkoelerGaming

Ik heb overal al gezocht, tig dingen gedaan, bij kanaalinstellingen e.d staat het ook niet. Iemand met verstand hiervan die mij kan helpen? Ik heb ook video's bekeken zoals deze: YouTube: How To Disconnect Google + From Your Channel March 2014 (Tutorial)

Echter heb ik de optie "youtube username" niet bij 2:40 in deze video, er staat alleen voor/achternaam.
Alvast bedankt!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Rechtsboven heb je je avatar/naam staan, als je daarop klikt klapt er een menu uit waar als het goed is de optie: "Van account wisselen" bij staat.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Topicstarter
Ja, dan kan ik naar een ander emailadres gaan. Daar heb ik precies hetzelfde.
Wil dit gewoon met eenzelfde account kunnen doen.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:54

D4NG3R

kiwi

:)

YouTube: YouTube

Daarlangs kan je op je Google+ pagina de naam aanpassen. Beetje belachelijk maargoed.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Processorkoeler

Processorkoeler

Geen stock koeler

Topicstarter
Ook al geprobeerd, dan krijg ik zo'n venstertje met wat voor werk ik doe, interesses, en dergelijke.
Voor/achternaam kun je dan ook ergens wijzigen (verstopt), maar ook dit is niet waar ik naar opzoek ben..

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:54

D4NG3R

kiwi

:)

Pagina aanmaken: https://plus.google.com/pages/create

Vervolgens kan je op google op je icoontje rechtsbovenin klikken en die page selecteren. Je zult je video's jammergenoeg opnieuw moeten uploaden, dat achterlijke popupvenster toen Google+ toegevoegd werd vroeg of je een apart kanaal wou maken voor op youtube, dit kan je niet meer wijzigen :/ .

Edit: Ga nogmaals naar YouTube: YouTube, klik op edit on google+ en sluit op g+ die tab die je dan ziet, vervolgens klik je daar op je naam, dit verandert echter wel je naam op google+ (mocht je dat gebruiken).

Aangezien ik toen nog geen video's had heb ik maar een aparte pagina aangemaakt - beetje rottig als je al videos hebt..

[ Voor 36% gewijzigd door D4NG3R op 07-06-2014 03:03 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Pagina: 1