hallo mensen, zoals de titel al omschrijft blaast mijn xfx 6970 enorm hard en geeft geen beeld, waar kan dit aan liggen? te weinig stroom?
gr laurens
gr laurens
ik weet niet of dat het is, hij blijft nogsteeds blazenThomg schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 22:16:
Klinkt als een gare bios, gooi de switch een som.
Ja, dan doet ie het niet neelaurens68 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 22:26:
op de 6970 zitten trouwens een 6 en een 8 pin header, maar ik heb in beide 6 pins stroom kabels gestoken, zou die dan niet te weinig strromo krijgen?
Ik durf wel te stellen dat het soms wel werkt maar vaak gewoon niet. Je ziet hier op het forum best vaak problemen die worden veroorzaakt door het niet volledig aansluiten van connectors, die dingen zitten er niet voor niets en zijn ook niet voor niets in een bepaalde vorm ontworpen.mitsumark schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 00:01:
Klinkt als een videokaart die niet weet wat ie moet doen en uit voorzorg maar 100% gaat staan koelen.
Kan inderdaad die power connector zijn (al werkt dat vaak wel), of niet helemaal goed in het slot of iets dergelijks.
[ Voor 38% gewijzigd door D4NG3R op 07-06-2014 03:49 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq