Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 07:33
Ik heb een note 2 met daarop Android 4.3. Alles is standaard en ik heb nooit andere android geïnstalleerd dan degene die automatisch wordt geupdate.

Sinds 1 week heb ik een probleem (voor zover ik weet is er niks op de telefoon gewijzigd). De telefoon heeft meer dan genoeg batterij, het indicator lapje brand (telefoon is dus aan), maar krijg geen beeld op mijn scherm. Op welke knop ik ook druk, toestel doet niks. Ook als ik dan met een andere telefoon bel naar de note 2 doet die niks. Pas als de batterij eruit gaat (of lang op uit en home knop) start die weer opnieuw op en doet die het weer goed. Soms heb ik dit probleem 4 keer op een dag, soms ook niet.

Iemand een oplossing?

Googlen op dit probleem vind ik lastig...omdat ik niet precies weet wat het probleem is...krijg nu heel veel oplossingen...maar niet voor mijn specifieke probleem...

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:54
Ik ben dus niet de enige met dit probleem!

Ik heb exact ditzelfde probleem met mijn Note II. Begon op de officiële Android 4.4 (Frankrijk) maar bleef voortduren op de officiële Android 4.3 (Nederland) en nu ook nog af en toe op de officiële Android 4.4 (Zuid-Afrika). Soms doet 'ie het drie keer op een dag, soms functioneert 'ie een week zonder problemen.

Ik heb het gedrag van de telefoon meerdere malen op video kunnen vastleggen; als ik de videos upload, zou jij dan kunnen bevestigen dat het om hetzelfde gedrag gaat?

Ik heb mijn toestel al ter reparatie aangeboden aan een Samsung servicepunt, en daar is de software gereset (ondanks mijn uitdrukkelijke verzoek hier niet mee aan te komen aangezien ik dit zelf ook al talloze keren heb geprobeerd) maar tevens mijn garantie vervallen omdat de flash-counter dus is geüpdate door het flashen van de (officiële) Androidversies via Odin zoals ik dat eerder heb gedaan

Nu ben ik momenteel bezig om de ongeldigheid van mijn garantie aan te vechten, en jouw topic laat dus zien dat het probleem wat ik op dit moment ondervind helemaal niet het resultaat is van de Odin-flashes.

Ik heb het idee dat dit het begin is van het Sudden Death Syndrome, en dat heeft te maken met het uiteindelijke overlijden van de eMMC (geheugen)chip. In mijn Note II zit blijkbaar de eMMC-chip die hier gevoelig voor is, namelijk type VTU00M, maar met een nieuwere firmware/software-revisie (0xf7 i.p.v. 0xf1 die de bug zou kunnen triggeren). Jij zou aan de hand van de app "eMMC check" in de Google Play Store kunnen nagaan of jij ditzelfde type eMMC-chip in je Note II hebt, zodat we kunnen kijken of het probleem inderdaad daarmee te maken heeft.

Zie ook mijn eerdere topic over dit probleem hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2732032

[ Voor 6% gewijzigd door BleuZ op 06-06-2014 23:45 ]

Verwijderd

Hallo
ik heb ook een note 2 gt-n7100
en heb sins kort het zelfde gedoe
als de telefoon in time out valt krijg ik hem niet meer aan .
nadat ik de batterij eruit gehaald heb kan ik hem weer aan schakelen
nu in een uur tijd ,heb ik al 4 keer dit moeten doen
ik wordt een beetje gek van .
help!! :?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zou je hiervoor een eigen topic aan willen maken? Wat je nu doet is topickaping ;)

Verder verwachten we iets meer eigen initiatief dan wat je nu laat zien, dus neem meteen De regels voor dit forum even door.