Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• redaber
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 09-06-2015
Beste Tweakers,

Ik ben 2 weken in het bezit een van een Samyang 14mm F/2.8 lens op mijn Canon 5D Mark III waar ik erg blij mee ben. Er een tijdje lang geen manier geweest om op deze lens een ND filter te plaatsen, dit is sinds een tijdje wel mogelijk via Samyang zijn eigen filter holder de '' SFH-14 ''

Alleen is mij vraag of ik hier ook andere third party filters op kan doen ( denk ND10 filters etc etc, ik heb me rot gezocht en heb jammergenoeg geen antwoord op kunnen vinden )

hier een linkje naar de product specs van de filter holder : http://samyang-europe.com...yang-filter-holder-sfh-14

Bij voorbaat dank!

Redaber :)

• RobbieHifi
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 10:10
Hierin kun je andere filters doen.
Ik vroeg mij alleen af of deze filterhouder ook met een Nikon 14-24 werkt.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True