Betreffende het artikel David Mulder in 'nieuws: 'Websites kunnen surfgeschiedenis browsers achterhalen door laadtijd te meten'' :
Credit:
Ik heb redelijk uitgebreid zitten te lezen en het valt me op dat de student die in het artikel credit krijgt geenszins werk op dat niveau heeft gedaan. De gehele aanval is uitgedacht, gedocumenteerd en gepresenteerd door Paul Stone. Ondanks dat Aaron Thijs een belg is betekend dat niet dat hij plotseling het echte werk heeft gedaan (alles wat hij heeft gedaan is dezelfde code schrijven die Paul Stone al had geschreven).
Technische accuraatheid
Betreffende
Credit:
Ik heb redelijk uitgebreid zitten te lezen en het valt me op dat de student die in het artikel credit krijgt geenszins werk op dat niveau heeft gedaan. De gehele aanval is uitgedacht, gedocumenteerd en gepresenteerd door Paul Stone. Ondanks dat Aaron Thijs een belg is betekend dat niet dat hij plotseling het echte werk heeft gedaan (alles wat hij heeft gedaan is dezelfde code schrijven die Paul Stone al had geschreven).
Technische accuraatheid
Betreffende
Is simpelweg incorrect, lees graag mijn comment op het artikel David Mulder in 'nieuws: 'Websites kunnen surfgeschiedenis browsers achterhalen door laadtijd te meten''hoe lang een browser doet over het tonen van een bepaalde website