Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

'Websites kunnen surfgeschiedenis browsers achterhalen...

Pagina: 1
Acties:

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Betreffende het artikel David Mulder in 'nieuws: 'Websites kunnen surfgeschiedenis browsers achterhalen door laadtijd te meten'' :

Credit:
Ik heb redelijk uitgebreid zitten te lezen en het valt me op dat de student die in het artikel credit krijgt geenszins werk op dat niveau heeft gedaan. De gehele aanval is uitgedacht, gedocumenteerd en gepresenteerd door Paul Stone. Ondanks dat Aaron Thijs een belg is betekend dat niet dat hij plotseling het echte werk heeft gedaan (alles wat hij heeft gedaan is dezelfde code schrijven die Paul Stone al had geschreven).

Technische accuraatheid
Betreffende
hoe lang een browser doet over het tonen van een bepaalde website
Is simpelweg incorrect, lees graag mijn comment op het artikel David Mulder in 'nieuws: 'Websites kunnen surfgeschiedenis browsers achterhalen door laadtijd te meten''

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:09
Je hebt helemaal gelijk, David. Ik las je reactie onder het artikel al en heb hierop het stuk herschreven.

Mocht je nog aanvullingen of opmerkingen hebben, dan hoor ik die graag.

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Blijf het persoonlijk dubieus vinden om Aaron zoveel credit in het artikel te geven, maar dat kan zijn omdat ik een bron heb gemist die jij wel hebt gezien. Niettemin altijd geweldig om te zien dat feedback serieus word genomen.

En trouwens, als ik jouw was zou ik ook nooooit het woord "softwarepleister" meer gebruiken... om je een beeld te geven, op google staan maar een stuk of 1000 resultaten en op plaats 6 al staat bij mij een resultaat dat het woord belachelijk maakt.

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:09
Dat een ander het woord belachelijk maakt, is geen reden om het niet te gebruiken. Maar ik zal het meenemen voor volgende artikelen.

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky