Ik ben op zoek naar een goede headset voor het gamen (PC-only). Deze moet voldoen aan de onderstaande eisen. Mocht je een headset aanraden, laat dan ook weten waarom je deze aanraad aub.
Volgens mij heb ik geen geluidskaart, maar ik denk wel dat er een ingebouwd in mijn moederboord zit.
Mijn huidige headset is een Razer Carcharias (80 euro) maar ineens werkt de microfoon en de rechter speaker niet meer. Ik heb bij een vriend de Logitech G35 uitgeprobeerd en deze werkte uitstekend! De geluidskwaliteit was echt 3x beter dan mijn Carcharias (wat misschien komt omdat mijn geluidskaart ?ingebouwd? zit). Weet iemand dus een headset voor mij? Ik zit te denken aan de G35, maar omdat ik tot max 200 euro wil zijn er waarschijnlijk betere.
Belangrijke PC specificaties
- Moederboord: msi h55m-e23
Algemene eisen
- Prijs het liefst rond de 100 euro, maar mag oplopen tot 200 euro.
- Moet een headset zijn, hij moet dus beschikken over een microfoon.
- Moet lang mee gaan
Speaker eisen
- 7.1 Surround sound [Preciesie heel belangrijk!]
- Goede geluidskwaliteit
- Goede bass
Microfoon eisen
- Moet helder zijn (goede opneem-kwaliteit)
- Geen ruis
- Mag geen geluid van mijn speakers opnemen
Voorbeelden van games die ik speel: ArmA, BF4, Star Citizen, DayZ
Graag ook even vermelden of je een geluidskaart nodig hebt! Mocht dit zo zijn en weet je een goede geluidskaart, vermeld deze dan ook aub!
Volgens mij heb ik geen geluidskaart, maar ik denk wel dat er een ingebouwd in mijn moederboord zit.
Mijn huidige headset is een Razer Carcharias (80 euro) maar ineens werkt de microfoon en de rechter speaker niet meer. Ik heb bij een vriend de Logitech G35 uitgeprobeerd en deze werkte uitstekend! De geluidskwaliteit was echt 3x beter dan mijn Carcharias (wat misschien komt omdat mijn geluidskaart ?ingebouwd? zit). Weet iemand dus een headset voor mij? Ik zit te denken aan de G35, maar omdat ik tot max 200 euro wil zijn er waarschijnlijk betere.
Belangrijke PC specificaties
- Moederboord: msi h55m-e23
Algemene eisen
- Prijs het liefst rond de 100 euro, maar mag oplopen tot 200 euro.
- Moet een headset zijn, hij moet dus beschikken over een microfoon.
- Moet lang mee gaan
Speaker eisen
- 7.1 Surround sound [Preciesie heel belangrijk!]
- Goede geluidskwaliteit
- Goede bass
Microfoon eisen
- Moet helder zijn (goede opneem-kwaliteit)
- Geen ruis
- Mag geen geluid van mijn speakers opnemen
Voorbeelden van games die ik speel: ArmA, BF4, Star Citizen, DayZ
Graag ook even vermelden of je een geluidskaart nodig hebt! Mocht dit zo zijn en weet je een goede geluidskaart, vermeld deze dan ook aub!