<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
nou het is een creative kaartOp zondag 10 juni 2001 16:49 schreef Exirion het volgende:
Heb je DX8 geinstalleer? Welke NVidia drivers gebruik je? Heb je de Via AGP drivers geinstalleerd? (zit in de 4-in-1) Heb je de AMD AGP Patch geinstalleerd? Just a little checklist
heb nu ook die large page reg ingevoerd
wat bij gevoegd
<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)
Download zo recent mogelijke Creative drivers, en als ze die niet hebben moet je gewoon de NVidia Detonators eens proberen.Op zondag 10 juni 2001 16:52 schreef MICHIEL123 het volgende:
nou het is een creative kaartdus moet ik dan als nog nvidia drivers pakke? zo ja moet ik dat dus opnieuw doen en dan moet je voor die 4-1 zeker alles weer deïnstallen ??
heb nu ook die large page reg ingevoerd
edit:
wat bij gevoegd
Voor het installeren van 4-in-1 hoef je niks te deinstalleren, maar als je toch je videokaart drivers gaat updaten dan kun je net zo goed eerst de 4-in-1 erop zetten. Verder is de AMD AGP Patch voornamelijk bedoeld voor systemen die crashen in games, dus die zijn zeker aan te raden.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
ikke heb nu de Creative Graphics Drivers for Windows 2000Op zondag 10 juni 2001 16:59 schreef Ev!L-c het volgende:
K'heb ook hetzelfde probleem maar met online spelen naar 20 min vastlopen...Met via 4.31 en Prophets 12.40 drivers werkt het nu perfect,geen vastlopers meer in Tribes2 online :)K'heb ook dx8.1..
Version 1.04
en kan dan beter detonator 12 nemen of zo?
die amdpatch waar kan ik die weg hale?
kan iemand mischien een directe link posten naar die 4-1 drivers en die amd patch
zou ik erg waderen
Moet je ff kijken op www.viahardware.com en www.amd.comOp zondag 10 juni 2001 17:09 schreef MICHIEL123 het volgende:
ikke heb nu de Creative Graphics Drivers for Windows 2000
Version 1.04
en kan dan beter detonator 12 nemen of zo?
die amdpatch waar kan ik die weg hale?
kan iemand mischien een directe link posten naar die 4-1 drivers en die amd patch
zou ik erg waderen
jah ben lastig
ok tot slot dit is wat ik gedaan heb :
via 4-1 drivers geinstalled en de detonator 12.40 geinstalleerd.
ik kan alleen die amd patch niet vinden
laaten we hopen dat het zo werkt.
bij gezet wat ik gedaan heb
Verwijderd
Heb ik dus ook, ik zit b.v. net lekker in UT en dan niks meer (vast).
Eerst was het in Win98se dat ik bij het installen van mijn via drivers turbo-mode uit moest zetten, maar nu in Win 2000 heb ik die keuze geeneens en loopt alles vast op mijn MSI K7TPro (6330), met Geforce 2MX Powercolor).
(wat een tekst)!
Maar staat die amd patch echt op www.amd.com want ik zie hem nergenst.
Alvast bedankt,
http://www.amd.com/products/cpg/athlon-duron/amd_win2k_patch.htmlOp zondag 10 juni 2001 18:02 schreef nedzebra het volgende:
Maar staat die amd patch echt op www.amd.com want ik zie hem nergenst.
Ik hoop dat het je problemen oplost, maar bij mij loopt alles in ieder geval retestabiel met Windows 2000 op een KT7 bord volgepropt met allerlei hardware en o.a. een Asus GTS kaart
Verwijderd
Die poste ik dus al hier helemaal bovenaanOp zondag 10 juni 2001 18:07 schreef Exirion het volgende:
[..]
http://www.amd.com/products/cpg/athlon-duron/amd_win2k_patch.html
Ik hoop dat het je problemen oplost, maar bij mij loopt alles in ieder geval retestabiel met Windows 2000 op een KT7 bord volgepropt met allerlei hardware en o.a. een Asus GTS kaart
heb die patch en de via 4-1 drivers geinstalleerd
ben het zat *blijft nog vast lopen* dus ik ga formatten alleen ik krijg die detonator drivers niet aan de gang voor mijn kaart*
Aye aye captain