vage vastlopers onder games

Pagina: 1
Acties:

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik draai win2k pro de bak is een 700 slot a athlon en een 256meg pc133 ram.
Het gekke is: als ik dus ga lopen gamen met me GF1 ddr dan loopt ie de ene keer vast en de andere keer niet. Als ie vast loopt dan lijkt het alsof hij een cycle herhaalt.

Nu komt het de gpu word max van 60 graaden fully stressed en onder win 98 se doet ie het prima???

Iemand een id als je meer wilt wete zeg het maar. :P

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

Verwijderd

yup moet je ff de largepageminimum reg hebben..... post zo ff een link mom.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Heb je DX8 geinstalleer? Welke NVidia drivers gebruik je? Heb je de Via AGP drivers geinstalleerd? (zit in de 4-in-1) Heb je de AMD AGP Patch geinstalleerd? Just a little checklist ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:31
404 not found...

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• MICHIEL123
  • Niet online
Op zondag 10 juni 2001 16:49 schreef Exirion het volgende:
Heb je DX8 geinstalleer? Welke NVidia drivers gebruik je? Heb je de Via AGP drivers geinstalleerd? (zit in de 4-in-1) Heb je de AMD AGP Patch geinstalleerd? Just a little checklist ;)
nou het is een creative kaart |:( dus moet ik dan als nog nvidia drivers pakke? zo ja moet ik dat dus opnieuw doen en dan moet je voor die 4-1 zeker alles weer deïnstallen ??

heb nu ook die large page reg ingevoerd

edit:
wat bij gevoegd

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 10 juni 2001 16:52 schreef MICHIEL123 het volgende:
nou het is een creative kaart |:( dus moet ik dan als nog nvidia drivers pakke? zo ja moet ik dat dus opnieuw doen en dan moet je voor die 4-1 zeker alles weer deïnstallen ??

heb nu ook die large page reg ingevoerd

edit:
wat bij gevoegd
Download zo recent mogelijke Creative drivers, en als ze die niet hebben moet je gewoon de NVidia Detonators eens proberen.

Voor het installeren van 4-in-1 hoef je niks te deinstalleren, maar als je toch je videokaart drivers gaat updaten dan kun je net zo goed eerst de 4-in-1 erop zetten. Verder is de AMD AGP Patch voornamelijk bedoeld voor systemen die crashen in games, dus die zijn zeker aan te raden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

K'heb ook hetzelfde probleem maar met online spelen naar 20 min vastlopen...Met via 4.31 en Prophets 12.40 drivers werkt het nu perfect,geen vastlopers meer in Tribes2 online :)K'heb ook dx8.1..

• MICHIEL123
  • Niet online
Op zondag 10 juni 2001 16:59 schreef Ev!L-c het volgende:
K'heb ook hetzelfde probleem maar met online spelen naar 20 min vastlopen...Met via 4.31 en Prophets 12.40 drivers werkt het nu perfect,geen vastlopers meer in Tribes2 online :)K'heb ook dx8.1..
ikke heb nu de Creative Graphics Drivers for Windows 2000
Version 1.04
en kan dan beter detonator 12 nemen of zo?
die amdpatch waar kan ik die weg hale?
kan iemand mischien een directe link posten naar die 4-1 drivers en die amd patch
zou ik erg waderen

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 10 juni 2001 17:09 schreef MICHIEL123 het volgende:
ikke heb nu de Creative Graphics Drivers for Windows 2000
Version 1.04
en kan dan beter detonator 12 nemen of zo?
die amdpatch waar kan ik die weg hale?
kan iemand mischien een directe link posten naar die 4-1 drivers en die amd patch
zou ik erg waderen
Moet je ff kijken op www.viahardware.com en www.amd.com

• MICHIEL123
  • Niet online
super die via drivers kan ik gewoon zo installe?

jah ben lastig :P

ok tot slot dit is wat ik gedaan heb :
via 4-1 drivers geinstalled en de detonator 12.40 geinstalleerd.
ik kan alleen die amd patch niet vinden
laaten we hopen dat het zo werkt.

edit:
bij gezet wat ik gedaan heb

Verwijderd

Ja fijn die problemen!
Heb ik dus ook, ik zit b.v. net lekker in UT en dan niks meer (vast).
Eerst was het in Win98se dat ik bij het installen van mijn via drivers turbo-mode uit moest zetten, maar nu in Win 2000 heb ik die keuze geeneens en loopt alles vast op mijn MSI K7TPro (6330), met Geforce 2MX Powercolor).

(wat een tekst)!

Maar staat die amd patch echt op www.amd.com want ik zie hem nergenst.

Alvast bedankt,

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 10 juni 2001 18:02 schreef nedzebra het volgende:
Maar staat die amd patch echt op www.amd.com want ik zie hem nergenst.
http://www.amd.com/products/cpg/athlon-duron/amd_win2k_patch.html

Ik hoop dat het je problemen oplost, maar bij mij loopt alles in ieder geval retestabiel met Windows 2000 op een KT7 bord volgepropt met allerlei hardware en o.a. een Asus GTS kaart :)

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 18:07 schreef Exirion het volgende:

[..]

http://www.amd.com/products/cpg/athlon-duron/amd_win2k_patch.html

Ik hoop dat het je problemen oplost, maar bij mij loopt alles in ieder geval retestabiel met Windows 2000 op een KT7 bord volgepropt met allerlei hardware en o.a. een Asus GTS kaart :)
Die poste ik dus al hier helemaal bovenaan

• MICHIEL123
  • Niet online
nou nu doet ie het wel redelijk *nog geen vastloper (maar ik heb nog niet echt actief gespeeld)

heb die patch en de via 4-1 drivers geinstalleerd

ben het zat *blijft nog vast lopen* dus ik ga formatten alleen ik krijg die detonator drivers niet aan de gang voor mijn kaart*

• Weng
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05-2024

Weng

Are y'all ready kids

Ik heb ook zo'n soort probleem! De 1e keer dat ik een spel opstart (B&W of Diablo II) loopt ie na een paar minuten vast :( Dan moet ik em opnieuw opstarten de computer en dan blijft ie gewoon stabiel als ik weer ga spelen :? Ik heb trouwens een TB 800@840, 128mb, windows 98.

Aye aye captain

Pagina: 1